zomervakantie Tunesië...wat nu?

Discussie in 'De lounge' gestart door debozoe, 23 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debozoe

debozoe Bekend lid

12 okt 2008
    788
    0
    0
    Juf
    Hallo,

voor komende zomer (eind juli) hebben wij een vakantie geboekt naar Tunesie, dat hadden we al gedaan voordat de toestanden daar gebeurde.
    Wij zijn er al vaker geweest en hebben er altijd erg prettige vakanties gehad.
    Nu twijfel ik wat we moeten doen, toch gaan of omboeken?
    Het is natuurlijk nog een poosje weg, en mijn man is niet echt bang en heeft zoiets van laten we nog even afwachten, maar ik twijfel erg...
    Wie zit er in dezelfde situatie of wat vinden jullie?

2. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ik zou het nog even aankijken. Vaak zijn onrusten heel plaatselijk.
    Het ligt er ook een beetje aan wat voor vakantie je gaat houden. Ga je het actief het land door (steden in ) of ga je de hele dag op je gat in zo'n resort liggen...

3. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

#3 Polletjepiek, 23 jan 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 jan 2011
    Dan moet je even de officiële reisadviezen van Buitenlandse Zaken in de gaten houden:

Tunesië - MinBuza.nl

Nu op dit moment zou ik er niet heen gaan. Maar misschien is het er als jullie gaan wel weer veilig om naar toe te gaan.

4. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Mijn vader zou in de krokusvakantie naar Tunesië gaan en die hebben het laten omboeken.
    Je weet nooit wat er gebeurd in zo'n land. De vliegvelden kunnen ineens gesloten worden of wat dan ook.
    Lastig hoor, zeker omdat het nog best ver weg is.

5. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    ik zou omboeken, nu kun je echt niet genieten van vakantievoorpret.
    en omdat het nog zo ver weg is, zijn de reisbureaus nog best schappelijk en kun je gratis omboeken.

ik had zo'n 10 jaar geleden hetzelfde, had een grote rondreis door indonesië geboekt, maar daar werd het toen ook onrustig, maar nog geen negatief reisadvies.
    ik heb toen gratis om kunnen boeken naar india/nepal

Deel Deze Pagina