Vraagje over gehakt uit de vriezer

Discussion in 'De lounge' started by Amezen, Sep 25, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik haal altijd vlees sochtends uit de vriezer, en leg het op een bord op het aanrecht. Ik ontdooi nooit iets in de koelkast. En als ik savonds denk dat ik wat anders wil leg ik het ontdooide vlees in de koelkast en bak het de volgende dag. Ook toen ik zwanger was. Is hier nog nooit mis gegaan :)

2. Milujem

Milujem Niet meer actief

Hier precies zo. Gaat al jaaaaaren goed!

3. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ik zou het gewoon opeten hoor.
    Als ik het 's morgens in de koelkast legt, is het 's avonds nog hardstikke hard.

4. knap

knap Niet meer actief

Zou het ook gewoon op klaar maken.

Ik haal vlak voor ik ga koken mijn vlees uit de vriezer en zet hem dan in de magnetron op ontdooi stand. Maar soms ook wel eens s morgens en dan is het vaak in de middag echt wel ontdooit.

5. Spoiled

Spoiled Niet meer actief

Ik zet het ook altijd op het aanrecht, nooit ziek geworden en twee kinderen rijker. Ontdooien in de koelkast duurt veel langer dan 10 uur.

6. Anakin

Anakin VIP lid

Mar 17, 2006
    6,694
    301
    83
    Ik zou het niet opeten.
    Ik ga geen risico nemen voor een paar euro aan gehakt.

Ik ontdooi ook altijd in de koelkast, 's avonds het vlees eruit halen en dan is het de volgende dag echt wel ontdooit om zes uur. Hier staat de koelkast op 5 graden, ik zet het dan bovenin op een bordje.

7. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

Nov 28, 2007
    2,362
    0
    36
    Female
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Het is nog gewoon goed hoor. Maar als je het liever niet hebt dan zou ik als ik jou was het niet weggooien maar gewoon voor je man klaar maken in een pan en voor jezelf 'nieuw gehakt' in een andere pan?

De volgende keer dan he :p

Share This Page