Ik heb gisteren drie uistrijkjes moeten laten maken bij de huisarts ivm dst ik sinds de bevalling al non stop aan het vloeien ben (en niet zo'n klein beetje ook) Nu weet ik dat een van die uitstrijkjes voor baarmoederhalskanker is maar vergat te vragen waar die andere twee voor zijn. Iemand een idee daarvan?
Ja soa is vier mnd terug al gedaan. Ivm mirena plaatsen. Zal dan denk ik indd infectie zijn al kwam er niks uit mn bloed.
Ik heb er vandaag ook 3 gehad... 1 voor pap, 1 voor soa en 1 voor zoals de gyn dat noemde 'overige bacterieen die infectie kunnen geven'.... onder andere ivm mirena maar ook vanwege bloedverlies al eeuwen (oke oke een half jaar )
Heb jij ook mirena? Ik wel nl maar de ha e gyn vonden dat het vloeien te veel was vandaar de uutstrijkjes. Heeft de gyn jou verteld wat er gaat gebeuren als er niks uit de uitstrijkjes komt?
Nee heb hem nog niet, ik moet eerst de uitslagen afwachten (3 weken) Daarna gaan ze hem plaatsen, om ervoor te zorgen dat de bloeding eindelijk stopt (hopen we tenminste op). De gyn zei dat als er niks uit de uitstrijkjes komen het waarschijnlijk gewoon ligt aan een te lage pil (slik nu mic. 30) en dat mijn lichaam en de pil elkaar in de war schoppen, verder was de echo ook gewoon prima namelijk... Edit: ik heb me nog niet volledig ingelezen over de mirena, maar kan het niet zijn dat hij bij voor jou een te laag hormoongebeuren heeft?
Geen idee heb hem voor de zwangerschap van de oudste ook gehad en toen nergens last van gehad. Maar ik vloei al sinds de bevalling toen zei de gyn met 6 wk mirena zetten dan houdt het bloedverlies waarschijnlijk op.. Niet dus.. Heb al verschillende echo's gehad en dat zag er allemaal goed uit.
En je baarmoeder was met 6 weken na de bevalling ook goed? Lees namelijk net in mijn meegekregen folder dat ze het soms pas 12 weken doen na de bevalling als de baarmoeder langzamer slinkt. Maargoed hm... neem aan van wel... Heeft jouw huisarts verder niks besproken over "wat als er niks uit komt"?
Ja bij de laatste controle na de bevalling inwendig onderzoek etc gehad alles was goed. Na het plaatsen na 8 wk een echo gehad spiraal zit ook goed. Maar ze heeft het niet gehad over wat als.