Hee dames!! ik heb mijn afspraak voor de 7 weken echo even veranderd naar 6 week en 4 dagen. wie heeft nog meer een 6 week echo gehad?? en krijg ik ook direct de foto van de echo mee?? Wie kan me helpen met de info! Groetjess
ja met 6 weken en 4 dagen. Heb 2 foto's meegehad en bij mij was er een kloppend hartje te zien, maar dat is begreep ik niet altijd op deze termijn.
Ik heb met 6+0 en 6+3 een echo gehad. Beide een kloppend hartje gezien, verder valt er nog niet veel van te maken. Ons kleintje was 0,44 cm en 0,68 cm groot! Ik heb wel een echo foto meegekregen ja!
Ik had op 6 weken en 4 dagen ook een kloppend hartje. Moest wel vragen om een foto,maar wel gekregen.
Vandaag echo gehad en ik ben 6 weken en 1 dag... Foto's krijg je wel mee maar je ziet nog vrij weinig... Overigens had ik nog geen hartactie...
ik heb ook een echo gehad met 6 weken ( ivm met bloedingen) je ziet echt een heel klein pikje haha meer is het nog niet! Mijn kindje haar hartje klopte al toen! maar wees niet ongerust als dit nog niet het geval is!
Ik heb een echo gehad met 6+0 weken bij de fertiliteitsarts. Er was toen een kloppend hartje te zien En ik kreeg ook een foto mee.