oi oi mijn NOD is 12 januari en op 28 of 29 dec eisprong gehad... 3 januari 2 druppeltjes helder bloed en 1 veegje rozig slijm.... nog nooit eerder bloed verloren zonder ongie te worden nu al sinds die dag misselijk hooofdpijn en zere borsten... borsten worden steeds pijnlijker en lijken een beetje blauw? ben moe en heb hoofdpijn (maar ben ook beetje verkouden) mijn vriend zei iedere maand dat hij zeker wist dat het mis was, maar deze maand zegt hij dat hij aanvoelt dat het raak is... hebben meer mannen/jongens dat gehad? wat denken jullie? en wanneer kan ik het beste testen? en welke testen zijn het best groetjes
Je kan het beste testen na je NOD omdat je dan meer kans hebt op een + test.. sommige meiden testen voor hun NOD negatief terwijl ze wel zwanger zijn... En alle testen zijn goed alleen de een heeft wat meer hcg nodig dan de andere test...
Ook ik zou nog even wachten met testen. Maar inderdaad, mijn man voelt het ook aan hoor. De beide keren dat hij na de IVF een goed gevoel had was ik ook zwanger. Ben helaas niet zwanger gebleven. Hij heeft dus zeker zo'n voelspriet!
Hoi hoi, Spannend hoor, je kunt inderdaad het beste wachten tot je NOD maar ik weet dat dat moeilijk is. Ik ben nog niet zwanger geweest dus weet niet of mijn ventje daar iets zinnigs over kan zeggen, zou wel leuk zijn. Ik duim voor je, Bibu !
Hey Troela, Ik loop een beetje met jou gelijk denk ik, mijn nod is 10 januari en sinds gister ben ik misselijk. Heb zere tepels en 'spierpijn' in mn borsten en dunne blauwe adertjes, spierpijn in bovenbenen en beetje rugpijn. Heb dit nog nooit eerder gehad.... Maar ja, zul je net zien dat ik gewoon ongesteld wordt, liever niet natuurlijk! We wachten het gewoon geduldig af toch?! Tot toi toi
Hahaha, nee joh helemaal niet. Eerlijk gezegd ga ik er gewoon vanuit dat ik ongi wordt.... Wat gebeurt dat gebeurt zeg ik altijd maar
Nou spannend dan he! Het klinkt alsof het raak is. Maar dat weet je natuurlijk pas zeker als je over een paar dagen getest hebt!
Ja, dat zou ik mezelf ook wijsmaken als ik jou was. Soort van zelfbescherming tegen teleurstellingen, zodat je dan jezelf op de schouder kunt kloppen van dat je je niet hebt laten meeslepen. In mijn geval zou ik er meteen achteraan denken dat het toch niet helemaal lukt mezelf voor de gek te houden... Spannend, en ik duim voor je!
Je hebt gelijk, het is inderdaad uit zelfbescherming, kan ik ook niet teleurgesteld raken (al zal ik dat natuurlijk wel zijn). Af en toe bekriebelt mij wel eens de gedachte van ..... stel dat er iets mis is..... Maar daar stap ik ook weer heel snel vanaf. Gewoon vrolijk doorgaan! Enne Troela ik zal aan je denken en duimen!
He Troela, Ik hoop voor je dat het raak zal zijn en dat je 12 januari een positieve test mag hebben.Zelf mag ik ook 12 januari weer testen.Heb nog helemaal geen voorgevoel of "klachten".We zullen moeten afwachten.Eerder testen heeft geen zin.Gewoon nog even geduld hebben. Groetjes Jo
hey chica's hahaha...ja sabrintje klinkt idd als zelfbescherming. Heel herkenbaar. Maar sinds vorige maand heb ik het meer losgelaten...maak mezelf anders helemaal gek. Mijn man vroeg net: en? Heb je het gevoel dat je zwanger bent? En ik moet zeggen: nee, absoluut niet. Afgezien dan van grotere borsten ( heb sinds jaren geen grote borsten) en mijn bolle onderbuikje. Maar dat had ik vorige maand al dus dat is gewoon door het eten hihihi.
Hey Smoeltje daar was je weer! Ik ben er ook teveel mee bezig hoor, daarom laat ik het ook een beetje over me heen komen. Wanneer is jouw NOD eigenlijk? Kun je ook al bijna testen?
Ja, kan het toch niet laten om af en toe te spieken. Mijn NOD is tussen as donderdag en zondag...dat verschilt nogal.Maar de laatste 2 keer was het 28 dagen dus..... Maar ik weet met aan grenzende zekerheid waarschijnlijkheid dat ik ongesteld ga worden. Meestal ga ik namelijk overmatig transpireren als ik ongesteld moet worden en dat is nu het geval.
hallo ik ben nieuw hier maar ik heb 14 jan mijn nod dag. ik zit nu in de derde rond. heb eigenlijks geen klachten heb alleen veel gerommel in mijn buik en last van mijn onderrug. heb al 2x negatieve testen gehad vorig jaar. hoop dat het nu raak mag zijn.
<<<Maar ik weet met aan grenzende zekerheid waarschijnlijkheid dat ik ongesteld ga worden. Meestal ga ik namelijk overmatig transpireren als ik ongesteld moet worden en dat is nu het geval. >>> Jeetje balen, nu al? Je hebt nog min. 4 dagen? Joepie, wat jij hebt daar heb ik ook last van... Pijn in onderrug, beetje rommelig/zeurende buik.
Ja, maar ik ben eerder zwanger geweest en weet de symptomen dondersgoeds.En ook die van menstruatie.En beiden beginnen bij mij ruim vantevoren. Ik baal niet hoor, indien niet dan is het gewoon nog niet de tijd. Heb wel mijn banner weggehaald omdat ik er daardoor juist teveel mee bezig was.
En toch vind ik het wel een heel groot voordeel als je je eigen lichaam kent. Toen ik niet zo bezig was met zwangerschap enzo had ik helemaal niks door maar nu maak ik alles toch wel heel bewust mee. We wachten het gewoon af Ik ga er nu vandoor, doeggg.