Hallo sinds januari ben ik gestopt met de pil, de 1ste keer werd ik ongi na 49 dagen. De maanden hierna werd ik netjes na 30 dagen ongi. Dit is voor ons de 2e ronde. Nu heb ik 27 mei mijn laatste ongesteldheid gehad...en zou afgelopen maandag ongesteld moeten worden. Maar ik ben nu 3 dagen over tijd. Maandag waren er wel de krampen die bij een ongesteldheid horen maar niet het bloedverlies. Sinds gisteren heb ik een iet of wat verharde onderbuik. Het lijkt wel of ik onwijs veel buikspieroefeningen heb gedaan, een soort van spierpijn.Met een continue gespannen gevoel links onderin. Ik voel me raar, kijk wazig uit m'n ogen en ben soms draaierig en heb hoofdpijn. Vanochtend een CB test gedaan, maar negatief. Wat raad je me aan?? Volgende week gaan we naar Jamaica.... 8) Groetjes kreeft76
Over een paar dagen de test voor de zekerheid toch herhalen wanneer je nog niet ongesteld bent geworden. Lonneke
Hoi Lonneke bedankt voor je antwoord, dat dacht ik zelf ook al!! Dan test ik zaterdag weer als er nog niks is. Het voelt gewoon zo raar!! Zo'n gespannen buik.... groetjes