Vraagje over gevoelige kliertje in borst....

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Mila, 14 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mila

Mila Actief lid

1 apr 2006
    470
    0
    0
    somewhere down the c
    Ik heb altijd een week na me eisprong een kliertje die opzet en gevoelig word....
    Nou is mijn vraag of dat kliertje ook opzet als ik nu eventueel zwanger zou zijn ?
    Heel veel meiden hebben gevoelige borsten toch voor dat ze positief hebben getest....vroeg me af of je borsten dan hetzelfde voelen als voor je ongi....
    Ik hoop op een antwoord....

Alvast bedankt

2. Manou25

Manou25 Actief lid

14 dec 2006
    176
    0
    0
    Eindhoven
    Hoi Mila,

Ik heb zelf elke maand na mijn eisprong enorme last van mijn borsten, totdat ik ongesteld word, dan is het ineens over. Vanwege knobbeltjes in mijn borsten heb ik afgelopen zomer een aantal onderzoeken gehad en daar is uit gebleken dat ik Mastopathie heb. De verzamelnaam voor opgezet klierweefsel tijdens de cyclus (eigenlijk voornamelijk na de eisprong en tot de menstruatie).

Nu ben ik bijna 6 weken zwanger en had na de eisprong weer enorme last van mijn borsten, maar dacht dat dat de mastopathie was. Doordat er nu geen menstruatie volgt blijft de pijn. 'S ochtends gaat het redelijk, maar 's avonds hoef ik er nog niet naar te kijken en dan doet het al zeer :D .

Ik kan je natuurlijk alleen vertellen hoe ik het ervaar en bij mij is de pijn dus zowel bij een als bij geen zwangerschap aanwezig. Mijn allereerste zwangerschap is geeindigd in een miskraam, maar ook toen had ik veel last van mijn borsten. Overigens had ik bij mijn tweede zwangerschap (van een tweeling) nergens last van, dus het kan bij iedereen elke keer weer anders zijn.

Ik hoop voor je dat je snel zwanger bent.

Groetjes Manou

3. Flo00

Flo00 Lid

2 dec 2006
    42
    0
    0
    Ik heb ook altijd pijnlijke borsten voordat ik ongi wordt. Dit was bij mij hetzelfde gevoel als toen ik zwanger bleek te zijn... alleen werd de gespannenheid na enige dagen over tijd te zijn al snel een stuk erger dan voor mijn menstruatie. Zelfs als ik me omdraai bij het slapen wordt ik weleens wakker omdat het zo'n zeer doet.....

4. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ik had dat vorige keer ook...precies zo'n kliertje wat heel zeer deed....betekende bij mij helaas niets...

5. tanja8

tanja8 Niet meer actief

Ik heb het ook iedere maand maar idd niet zwanger.. dus ik denk dat het niets zegt:)
    De meeste vrouwen hebben last van hun borsten als ze ongesteld moeten worden.

succes!

6. Mila

Mila Actief lid

1 apr 2006
    470
    0
    0
    somewhere down the c
    Bedankt voor jullie antwoorden....
    Ik zal gewoon moeten afwachten he/?

Liefs...

7. Manou25

Manou25 Actief lid

14 dec 2006
    176
    0
    0
    Eindhoven
    Ja Mila, idd. gewoon afwachten, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan, nietwaar ;) .

Ik zal voor je duimen!

Groetjes Manou

8. Mila

Mila Actief lid

1 apr 2006
    470
    0
    0
    somewhere down the c
    Het wachten word steeds makkelijker alleen de vragen blijven he?

Thx Manou....
    jij een voorspoedige zwangerschap!
    Geld voor alle meiden trouwens....

9. Mila

Mila Actief lid

1 apr 2006
    470
    0
    0
    somewhere down the c
    Hoi Meiden....
    Wou jullie toch nog ff laten weten (ondanks het kliertje die weer kwam opzetten) dat ik in verwachting ben!
    Ben zo blij......

10. Manou25

Manou25 Actief lid

14 dec 2006
    176
    0
    0
    Eindhoven
    He Mila,

Hartelijk gefeliciteerd!

Ik heb je natuurlijk ook al begroet bij de augustus mama's, maar hoe vaker hoe beter!

Echt superleuk voor je.

Kunnen we lekker verder kletsen en kwaaltjes bespreken bij de augustus mama's.

Fijne dagen.

Groetjes Manou

11. Mila

Mila Actief lid

1 apr 2006
    470
    0
    0
    somewhere down the c
    Ik zag het ja....
    zie je daar dan....
    Greetzzz