Overtijd en nega testen ?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Zomerbries, 17 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Hoi Hoi,

Ik ben inmiddels 6 dagen overtijd en heb wel veel symptomen van een zwangerschap, zoals hele zere rug, aders en groeiende borsten, zere liezen na inspanning, en kan snachts niet lekker meer op mijn buik slapen.
    Ook bescherm ik mijn buik tijdens t werken enz
    Echter ik test steeds negatief. Volgens de berekening is t nu bijna 2 weken na de evt innesteling, en ben mijn laatste dag met antibiotica bezig tegen blaasontsteking. Wanneer kan ik evt weer testen en wat is de kans dat ik nu nog posi test? Zou t nu toch al moeten kunnen zien? Wordt er radeloos van..

Liefs Linda

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOi linda,

Het kan zijn dat je net wat te vroeg hebt getest. wacht nog een paar daagjes (heel lastig) en test dan nogmaals. Had je altijd een regelmatige cycles? Ben je al een tijdje gestopt met de pil? Dit kan allemaal meespelen. Indien je meer duidelijkheid wilt kan je altijd voor advies naar je huisarts.

Imke

3. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Hai Imke,

Ik ben sinds augustus gestopt met de pil, en heb rond 28 okt mijn eisprong gehad, via ovu testjes gezien, dus dan zou ik toch allang al ongesteld moeten zijn? Had vroeger altijd hele regelmatige cyclus.
    Huisarts heeft vandaag weer nega getest met urine, maar ik voel me aan alle kanten zwanger. Moe, zere rug, steken in buik, mijn afscheiding is veranderd en normaal verloor ik tussen mijn menstruaties regelmatig wel een beetje bruin slijm of bloed maar ook al weken helemaal niks. afscheiding is wit en dikker. Mijn tepels zijn erg bruin met blauwe aders en kan mijn bhs niet meer aan, net als mijn broek :rolleyes:
    Volgens de assistente is bruine tepels, blauwe aderen geen zwangerschapsverschijnsel maar op internet staat van wel? wat klopt hiervan? En gebeurt t wel vaker dat vrouwen na een paar weken overtijd nog posi testen?

Deel Deze Pagina