Baby schrikt van kwaadaardige lach op MSN Video Sorry maar ik kan hier niet om lachen.. pffff
Ahhhhh wat zielig. Dat is hier ook eens gebeurd, mijn man had Mini vast en hij deed zijn impressie van een walvis (vraag me niet waarom).
Och gossie, wat een lekker kindje! Moest alleen aan Popeye denken toen het kindje begon te pruilen. Denk ook niet dat t expres ging, hij trooste het kindje ook meteen...
ah, zo zielig!!was idd niet express waarschijnlijk dacht de papa dat de kleine er juist wel om zou lachen...zo zielig zeg, gelukkig gauw knuffelen met papa en mama geloof ik ook want die vond het ook niet leuk
Ach gossie, arm kleintje. En ook arme papa, die dacht een leuk geintje te maken. Hier pas ook zoiets. Mijn man deed een soort van "wilde" kiekeboe met Ayla, vindt ze altijd erg leuk, behalve pas dus. Ze schrok zich het apenzuur en ging nog net niet huilen. Mijn man voelde zich zo rot, vond ik ook weer zielig voor hem.
Aaah dat lipje, herkenbaar! Zo zielig vind ik het niet hoor, kindje huilt en wordt getroost. Wij hebben het ook wel eens hoor, dan speel je kiekeboe en dan schrikken ze zich ineens helemaal rot. Tsjah.
Oh had het er net met mijn man over, maar de oudste schrok wel eens van mijn man als die zijn neus ophaalde ( ranzig, i know... ). Dan begon de kleine helemaal met zijn armpjes te flapperen, om zich heen te kijken en plat op de grond liggen. Niet huilen, maar echt 'zoek dekking' idee. Daar hebben we ook echt heel erg hard om moeten lachen.
Ach gossieeee!!!!!!!!!! Haha ik moest er wel iets om lachen hoor, denk niet dat het de bedoeling was! Maar wat een droppie, en dat pruillipje!! Om te smelten!!
Er is ook fimpje van een kindje dat eerst schrikt, en dan keihard lacht... Ik zoek hem even op! YouTube - ‪Emerson - Mommy's Nose is Scary! (Original)‬‏
ik denk wel dat het opzettelijk ging anders heb je geen reden om dat moment te filmen. ik vind het niet erg grappig hoor