bruin bloedverlies 8 weken zwanger

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door jetje7891, 17 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jetje7891

jetje7891 Actief lid

19 sep 2014
    151
    3
    18
    Hallo,
    vorige cyclus en miskraam gehad. gelijk weer zwanger geworden. Vanaf week 6 bloedverlies. niet veel, elke dag meerdere keren kleine beetjes, bruin zonder stolsels. heb met 6,5 weken echo gehad, hartje klopt. maar bloedverlies blijft. Hoe groot is de kans dat t nog een miskraam word? is dit normaal dat t zo lang duurt? ik vind t allemaal erg spannend!

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Jetje7891,

aan je banner te zien gaat het nog goed! Ik snap je ongerustheid hoor! Je kunt inderdaad gedurende het hele eerste trimester een beetje bloed verliezen. Meestal is het niets ergs, maar zeker weten doe je het natuurlijk nooit. Je zult binnenkort je termijnecho hebben? Als je dan nog een kloppend hartje ziet is de kans echt klein dat het nog misgaat. Net als bij iemand zonder bloedverlies 1:100. Na 12 weken wordt die kans nog vele malen kleiner.
    Ik kan je dus geen percentages geven bij je verhaal, maar duim me je mee dat dit goed mag blijven gaan :)!

Groeten Brigitte

Deel Deze Pagina