rare buikpijn

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door loesje, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loesje

loesje Bekend lid

1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    Hallo,

Ik ben nu 18 weken zwanger en heb al vanaf week 12 bloedingen nu zijn ze erachter gekomen dat ik een grote hematoom in mijn baarmoeder heb met de baby is alles prima en groeit als kool maar nu zijn zins woensdag de bloedingen weer hevige geworden hier heb ik vrijdag weer een echo voor gehad de hematoom was kleiner geworden en anders van vorm (langwerpig) hij ligt vlak bij mijn baarmoedermond en kan goed naar buiten maar nu heb ik zins ik wat meer gespannen ben ook last van buikpijn niet heel erg maar net of het van de zijkant naar het midden gaat en dan weer weg het is niet erg heftig maar een beetje vervelend gevoel ik vroeg me af wat dat kan zijn?
    alvast bedankt voor je antwoord,

groetjes marloes

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Marloes,

die buikpijn zal hoogst waarschijnlijk van de spanning zijn geweest. Dat is een heel normaal verschijnsel en je hoeft je er niet druk om te maken. Dat het bloed wat in je baarmoeder zat er uit kan, is ook een goed teken. Je zult misschien nog wel een aantal dagen bloed kunnen verliezen, maar dat zal wel minder worden. Als het meer wordt of je vertrouwd het niet, kun je gerust de verloskundige bellen, of het ziekenhuis. Zolang je geen krampen hebt die om de 5 minuten komen en gaan (weeen) hoef je je geen zorgen te maken. Leg een lekker warme kruik op je buik als je weer last hebt van een pijnlijke buik. Je buik zal er van ontspannen.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina