vraagje over harde buiken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Angel Eyes, 3 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

toch even de VK gebeld en gevraagd. ze vertelde dat het inderdaad door mijn buikgriep kan komen, omdat je darmen dichtbij je BM< zitten kunnen deze elkaar prikkelen

2. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    hey missX ik heb me laten vertellen dat je ook een harde buik kunt krijgen op een klein stukje van je BM. dus alleen een bepaald gedeelte. dat zou heel goed kunnen zijn wat je schrijft. Als je kindje onder je hand kruipt voel je dat door iets hards onder je hand, maar als je spieren echt samentrekken dan is het een harde buik.

je kunt dat trouwens ook hebben als je flink geschopt wordt van binnen. je baarmoeder reageert daar dan op met een harde buiik[/quote:2vltq7fg]

Dit vroeg ik me dus ook al af. Bij mij wordt alleen de bovenkant (vanaf mn navel) knoerthard en onderin blijft het redelijk zacht. Ik denk zelf dat dit komt omdat ze erg hoog ligt op het moment. Gelukkig moet ik maandag naar de GYN, misschien dat die er wel iets over kan vertellen.

Liefs,
    Duveldraakje

3. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Ik had de laatste 2 maanden ook veel harde buiken.
    Op een gegeven moment kreeg ik ze echt overal van. Van een volle blaas, darmwerking, van houding veranderen, opstaan en gaan zitten/liggen en zelfs van een stukje lopen.
    Het is normaal alleen heeft de een er meer last van als de ander en idd zolang ze niet pijnlijk zijn kan het geen kwaad. Het is alleen vervelend dat wel.
    Maar troost je, nog maar een paar weken en dan ben je er vanaf en heb je een pracht van een baby in je armen!

4. Angel Eyes

Nou ben dus net terug uit het ziekenhuis, heb een uur aan de CTG gelegen...

Ik heb namelijk om 17u weer mijn VK gebeld omdat ik die kleine dus helemaal niet meer gevoeld heb sinds vanmorgen. ze zei direct dat ik naar het ziekenhuis moest gaan.

hartje was in orde, heb geen ontsluiting, maar er was wel te weinig vruchtwater aanwezig. Morgen moet ik terug en krijg ik weer een CTG.

poeh hey, ben blij dat die kleine nog okej is, maar t was wel ffies schrikken.

5. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Jeetje wat schrikken voor je... :confused:

Ik hoop dat het morgen ook weer allemaal goed is!

6. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    tjonge das schikken.......
    Hoop dat het morgen er beter uitziet.
    Gelukkig wel alles oke met de kleine, heel veel suc6 morgen

7. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Jeetje meis, je moet het nog wel volhouden he tot 10 juni.
    Kan goed begrijpen dat je schrok. Voel je je kindje nu wel weer of is het nog steeds erg rustig?

Liefs,
    Duveldraakje

8. Angel Eyes

het is nog steeds wel rustig, voel die kleine heel af en toe zachtjes schuiven. lang niet meer zo veel en zo hard als zeg 3 dagen geleden....
    EN mijn buik is ook nog steeds vrij hard.

ik moest mijn VK gisteren avond ook nog even bellen, en die zei dat het hoogstwaarschijnlijk komt omdat de kleine nog niet had geplast, dan heb je ook ineens meer vruchtwater.

9. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Ik hoop echt dat je vandaag beter nieuws krijgt en dat je kleine dan idd wel geplast heeft.

Liefs,
    Duveldraakje.

P.s. hoe laat moet je weer terug voor de CTG?

10. Cindy1975

Cindy1975 Bekend lid

8 okt 2006
    551
    0
    0
    Hi Angela,

Succes vandaag. Hopelijk is alles goed en heeft je vruchtwaterniveau zich hersteld.

Groetjes Cindy

Deel Deze Pagina