In de folder van hema staat een aanbieding dat je voor 39 euro met 2 personen kunt overnachten incl. ontbijt. Het heet: lekker weg 'winters logeren'. Dit lijkt me wel wat, maar als ik op de site van hema aan wil klikken om welke hotels dit gaat,dan krijg ik een foutmelding. Is er iemand die toevallig deze bon gekocht heeft en die mij kan vertellen of er hotels in Zeeland/Brabant/Zuid-Holland/België in staan en zo ja, welke hotels. Dan kan ik bekijken of ik em wel aan wil schaffen. Ben momenteel, na operatie, nl. nog niet in staat om naar de winkel te gaan, vandaar dat ik hoop dat iemand mij hier kan helpen.
@juut26, dan ligt het iig niet aan mijn computer. ik heb ook al in de folder gekeken en daar kan ik op de foto wel een aantal hotels ontcijferen, maar deze zijn niet in de buurt. En we willen in de buurt blijven, omdat mijn dochtertje nergens wil logeren (is erg aan huis gehecht). Nu heb ik kunnen regelen dat mijn schoonouders bij ons komen slapen, maar mocht het toch niet gaan, dan wil ik wel snel thuis kunnen zijn.
http://www.hema.nl/SiteCollectionDocuments/onlinewinkelen/lekkerweg_winterslogeren.pdf ik kon er net op komen zijn veel hotels in het noorden, Epen is volgens mij het dichtsbijzijnd, en dan nog 3 in belgie in de ardennen. laroche lijkt mij wel wat, lang geleden alweer
Hoi, ik heb eens voor je gekeken, en ik kon het document wel openen, je kunt hierheen : Locaties in Nederland: Amersfoort Van der Valk Hotel Amersfoort A1 (4 sterren) Assen - Van der Valk Hotel Assen (4 sterren) Borger Hampshire Inn Bieze Borger (3 sterren) Epen - Hotel Ons Krijtland (3 sterren) Etten-Leur - Centrum Hotel Huis Ten Bosch (3 sterren) Franeker Tulip Inn Franeker (3 sterren) Hoogeveen - Hotel Hoogeveen (3 sterren) Lelystad Apollo Hotel Lelystad City Centre (4 sterren) Leusden Van der Valk Hotel Amersfoort - Leusden (4 sterren) Mijdrecht Hotel Mijdrecht Marickenland Hampshire (4 sterren) Stadskanaal Best Western Hotel-Restaurant Stadskanaal (4 sterren) Uithoorn Best Western Amsterdam Airport Hotel Uithoorn (3 sterren) Zuidlaren - Tulip Inn Brinkhotel Zuidlaren (4 sterren) België: Laforet La Sapinière (3 sterren) La Roche en Ardenne - Hotel Le Merle Moqueur (3 sterren) Namen - Hotel Beauregard (3 sterren) Verder nog in Luxemburg en Duitsland maar neem aan dat dit te ver weg is. Als je deze ook nog wilt weten zeg je het maar kan ik ze hier nog altijd plaatsen. Hopelijk zit er een locatie tussen waar je heen kan!
Dankjewel @shadowcat76, dit kijkt nog overzichtelijker. Helaas, muv Etten-Leur zit er niks in de buurt bij. Ga dan toch maar eens vakantieveilingen onveilig maken...aangezien we recent al een keer in Etten zijn geweest.
Graag gedaan . Wat jammer zeg! Was nl. wel een leuke aanbieding. Hopelijk vind je dan toch een leuke bestemming op vakantieveilingen waar je heen kan, even er lekker tussenuit! Alvast veel plezier .