Hallo allemaal. Miss een verwarrende titel maar ik ben dus op zoek naar winkels/sites waar zowel in maat 62 als in maat 98 dezelfde kleding is te krijgen. Ik ben op zoek naar een jurkje/tuniek wat zowel in maat 62 als in maat 98 is te krijgen. Google me suf maar krijg niks gevonden. Wie kan me helpen of is zoiets onvindbaar ?
soms heeft de hema ook weleens dezelfde jurkjes in babymaat en in grotere maten en ook bij prenatal heb ik het weleens gezien.
Ik heb een tijdje terug dezelfde vraag gesteld, heb nu bij de v en d wat gevonden in maat 74 en in 122. De oudste helemaal blij
Bedankt voor jullie reacties voor zover. @penk,bij Olliewood kon ik helaas ook niks vinden en Tom-Du is helaas niet mijn smaak. @Yolanthe,Hema had ik al gekeken maar zowel online als in de stad niks kunnen vinden. Prenatal online niks gevonden maar kan nog wel in de stad kijken. @pcootje,V en D nog niet wezen kijken,bedankt voor de tip! Meer tips zijn nog van harte welkom.
bij kleertjes.com kan je er makkelijk op zoeken. Noppies is in elk geval in alle maten verkrijgbaar (ook dezelfde shirts). Er is nu ook een code voor 20%korting vka101011 t/m 14 okt geldig.
Bij Sam + Saartje kan je iets laten maken in de maat die je wilt. Ik zag er 2 schattige jurkjes voor 2 zusjes en kwam toen op het idee om 2 bijpassende setjes te laten maken voor mijn dochtertje en zoontje. Is ontzettend leuk geworden; voor dochtertje een jurkje en voor zoontje een broekje met polo van dezelfde stofjes als het jurkje. Heb er al vaker een jurkje laten maken, vorige week jurkje binnen gekregen dat ik bij Zara had gezien maar Zara had het niet meer in de goede maat. Ze hebben het voor me nagemaakt en is echt mooi geworden. Site is www.samensaartje.nl En dit is het jurkje en bijpassend setje: https://picasaweb.google.com/rmrood/MeisjeskledingInOpdrachtGemaakt#5639528438358209938 Kleuren lijken op de foto niet hetzelfde maar het is dus echt van dezelfde stofjes en er zat dan nog een blauw broekje bij voor mijn zoontje.
Bentex. Weet niet of dat een winkel is "alleen in het noorden" of dat hij ook landelijk gevestigt is.
Voor de rest niemand die me kan helpen? Heb nog bij de Prenatal gekeken maar geen jurkjes in deze maten kunnen vinden. Chaos en Order/Sam en Saartje is niet de stijl waarin ik iets zoek. Lief heeft er wel maar niet voor de gelegenheid (bruiloft) waarvoor ik iets zoek. Bentex ken ik niet dus zal idd wel een winkel in het noorden van het land zijn.