V-smile motion spellen

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Tamio, 31 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamio

Tamio Niet meer actief

Mijn dochter heeft de V-smile motion. Het spel Dora's reparatieavontuur zat hierbij. Dit spel kan ze goed. Er zitten leuke educatieve elementen in en de bediening is niet te moeilijk. Zo kan Dora bijvoorbeeld niet in het water vallen. Maar inmiddels kan ze dit spel bij wijze van spreken met haar ogen dicht uitspelen.
    Ik heb ook de wonderwereld van Pooh voor haar gekocht. Maar dit spel is qua bediening net iets te moeilijk voor haar. Zo moet Pooh op bewegende plateau's springen en paddestoelen als trampolines gebruiken.
    Laatst heb ik ook de wonderwereld van Simba gekocht en die kan ze wel weer.
    Nu wil ik voor 5 december nog een spelletje voor haar kopen maar weet dus niet welke nou geschikt is voor haar leeftijd. De leeftijdindicaties kloppen naar mijn idee niet, zo is dora 4+ en Pooh 3+, terwijl ze Dora dus wel kan en Pooh niet.
    Wie heeft ook de V-smile motion en weet welke spelletjes leuk zijn voor de jongste spelertjes? Ik zit te denken aan Mickey Mouse clubhouse of Tinkerbell, maar kan er ook geen reviews over vinden.

2. Tamio

Tamio Niet meer actief

Niemand ervaring?

3. Samama

Samama Niet meer actief

Mijn dochter krijgt hem voor Sinterklaas met het Dora spel. Heb dus nog geen ervaring met andere spelletjes.

Deel Deze Pagina