Op de wachtbank @7dpo

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Isa2007, 28 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isa2007

Isa2007 Actief lid

28 sep 2012
    270
    0
    0
    Hallo dames,

Ik zal mij even voorstellen ben een 31 jarige vrouw en de mama van Isa (5jr). Na lang wachten op mijn vriend voordat hij klaar was voor een 2de kindje zitten we nu in ronde 5. Isa is binnen 2 rondes gelukt. Ben deze maand begonnen met tempen, omdat ik de afgelopen 2 rondes geen slijm ontdekte en daarom dacht geen eisprong te hebben. Gelukkig is er wel een eisprong blijkt uit de site van FF (fertility friend). Ik zit nu op 7dpo met een duidelijk verhoogde temperatuur van 37.1 graden en dus op de wachtbank. Hierbij mijn kaartje hoopt dat de link werkt.
    3f6f58 Ovulation charts on FertilityFriend.com

Misschien vinden jullie het leuk mijn kaartje te bekijken en mee te kletsen over op de wachtbank zitten? ;)

2. SannevH

SannevH Actief lid

1 mei 2005
    443
    0
    0
    Tilburg
    Spannend!!
    Ik zit nu ook in ronde 5 voor ons 1e kindje en zit op 9DPO geloof ik. Ik kan bijna niet meer wachten om te testen! Maandag - 1 oktober - ga ik de gok wagen (als ik me zo lang nog in kan houden :D ), op onze trouwdag. 3 oktober is mijn NOD.
    Zo spannend allemaal!! Laten we duimen dat het voor ons allebei raak is deze maand!

3. Isa2007

Isa2007 Actief lid

28 sep 2012
    270
    0
    0
    Hoi SannevH,

Ja inderdaad erg spannend. Vooral omdat ik nog nooit getemperatuurd had. Lig ik iedere ochtend om 7:15 uur inspanning of de temperatuur hoog blijft. Mijn cyclus is gemiddeld 27 dgn dan zou as maandag mijn NOD zijn. FF geeft 4 oktober als test dag aan. Ik kan bijna niet wachten om te testen en denk eraan maandag stiekem een vroege test te gaan doen. Dus misschien hebben wij allebei as maandag goed nieuws?! Heb jij ook een mooie temp kaart?

4. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Ik mag ook bijna testen, denk dat ik dat dit weekend al doe.
    Allemaal succes!!

5. Isa2007

Isa2007 Actief lid

28 sep 2012
    270
    0
    0
    Hoi Loes,

Dus jij kan ook haast niet wachten? Hoe hoog is jouw temp? En op hoeveel dpo zit je al?
    Ik merk aan mezelf dat ik haast niet rustig ben. Ga steeds naar het toilet of de duivels er al zijn en betrap me erop dat ik vaak tussendoor kijk of mijn borsten al veranderd zijn hahaha

6. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Spannend! Succes :D

7. biancawv

biancawv Actief lid

15 jul 2012
    222
    0
    0
    op de veluwe
    Spannend!!
    Ik zit op dag 4dpo en ronde 4 alleen duurd het testen nog wel ff hoor 11 okt. pas en ik kan nu al niet wachten :D.
    Tempen doe ik (nog) niet zou op dit moment ook echt nog niet weten hoe dat werkt.

8. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Spannend hoor! Ik temp al een tijdje en zit vandaag ook op 7 dpo! Ronde 14 alweer....... Ik heb mijn nod pas over 10 dagen. Mijn lf is altijd lang.

9. mamajess1982

mamajess1982 Actief lid

13 jan 2012
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames,

ik zit ook op het wachtbankje, ik zit nu in de 2de ronde voor een 2de kindje.
    zit ongeveer 8 dagen na dpo. hebben jullie al klachten?

10. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Ik heb nog geen klachten. Gisteren wel een lage temp en vandaag iets hoger dan normaal. Heel spannend dus, want ik hoop dat dit een innestelingsdip is waar ik wel vaker wat over gelezen heb.

11. Isa2007

Isa2007 Actief lid

28 sep 2012
    270
    0
    0
    Spannend voor allemaal! Ik weet nog niet hoelang mijn lf is, maar ben meestal 14 dagen na ei wel ongesteld. Betekend dat een lf van 14 dagen? Vanochtend was mijn temp nog steeds 37.1. Dus het gaat nog goed! Heb de hele week net voor ei tot aan nu zere borsten vooral de zijkanten. Het neemt per dag toe. Verder een beetje misselijk, maar geen braken. Ik ben geïrriteerd en voel me een beetje lamlendig naar mate de avond aanbreekt. En vermoeid! Voel me gewoon anders

12. RomyM

RomyM Actief lid

13 jul 2012
    217
    0
    0
    NULL
    Ik temperatuur zelf niet, maar wens je natuurlijk wel veel succes! Hopelijk over een week een leuke test in handen!!

13. mamajess1982

mamajess1982 Actief lid

13 jan 2012
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb eigenlijk weinig klachten..soms gevoelige tepels en af en toe na het eten een vieze smaak in me mond maar ja, soms denk ik wel of ik het me niet verbeeld haha. ik ben niet meer moe dan normaak of iets dus denk niet dat het raak is. het enige is dat ik dit keer geen kleine bloeding heb gehad tijdens me ovulatie.

14. Taartje01

Taartje01 Lid

14 jul 2012
    34
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Zuid-Holland
    Ik zit ook op het wachtbankje en mijn NOD is woensdag of donderdag 3/4 oktober.
    Probeer geen symptomen te zoeken, want mijn lichaam houd me ook geregeld voor de gek zo ook de vorige ronde:(!
    Spannend hè!? Ik hou niet van wachtbanken. Ik duim voor heel veel positieve testen hier.

15. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    hier nog een op de wachtbank haha
    zit in eerste ronde voor ons eerste kindje.
    Mijn nod is 4 okt..
    Heb last van misselijkheid, veel slijm (sinds gisteren minder) en buikkrampen.
    Vandaag verhoging en hoofdpijn. Weinig geslapen dus straks als ik klaar ben met werken onder de wol. Voel me helemaal niet lekker, hoop niet dat ik ziek wordt.
    Dacht dat dit verschijnselen konden zijn van een evt zwangerschap haha dus vandaag een test gedaan maar helaas omo wit. Do nog niet ongesteld dan nog een.

16. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Hoi,

Hier hebben we de nod topics voor, daar kan je jezelf aansluiten en gezamenlijk aftellen. Dit topic sluit ik.

Deel Deze Pagina