menstruatie pijnen na tp

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Goblingglow, 16 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goblingglow

Goblingglow Actief lid

8 sep 2008
    369
    0
    0
    Achterhoek
    Hoi dames,

Ik heb afgelopen dinsdag de tp gehad (van onze eerste icsi behandeling), en heb 2 prachtige emmy's in mijn buik.
    Nou heb ik alleen af en toe een wat zeurderig gevoel in mijn onderbuik, net of ik ongi moet worden, zou dit van de hormonen komen ?
    En er is natuurlijk een heleboel gebeurt daar beneden (bijv. de punctie) , dus misschien komt het daar ook nog van...

Wat is jullie ervaring ?
    Ik ben toch een beetje ongerust hierover.....

Liefs een onzeker Gobje

2. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    he meis,

Ik kan je helaas niet helpen aan een antwoord maar ik wil je heel veel succes wensen. Ik ga voor je duimen dat je 2 emmy's goed blijven zitten.

Liefs Maaike

3. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Hey meid,

Vervelend dat je zo'n last hebt......
    Het kan idd nog van de punctie zijn, er is zoals je schrijft een hoop gebeurd de afgelopen periode.
    Kan ook nog vanuit 't gebruik van de hormonen zijn.
    Of je 2 emmy's zijn hard aan het werk!
    Laten we vooral het laatste hopen ;)

Ik heb bij mijn laatste keer (na de punctie) tussentijds naar het ZH gebeld ivm klachten. Ze konden niet veel voor me doen en gaven het advies om echt rustig aan te doen. Ook moest ik in de gaten houden of ik er geen verhoging/koorts bij kreeg. Als dat nl wel het geval was dan moest ik direct contact opnemen met het ZH. Ivm toch nog mogelijke overstimulatie.

liefs

4. Loyus

Loyus Lid

15 nov 2006
    41
    0
    0
    Hallo Goblingglow,

Ik heb woensdag de terugplaatsing gehad en ik heb ook last van menstruatie achtige klachten. Ik ga er vanuit dat dit door de punctie komt.

Maar als je erg ongerust bent moet je toch ff ziekenhuis bellen.

Liefs Loyus

5. Goblingglow

Goblingglow Actief lid

8 sep 2008
    369
    0
    0
    Achterhoek
    lieve meiden,

bedankt voor de reacties,inmiddels is het alweer iets gezakt, maar het zeurderige gevoel komt gewoon af en toe (vandaag dan).
    Ik ga nu lekker slapen morgen een halve dag werken en dan lekker rustig aan doen.

Ik hoop voor ons allemaal dat al onze emmy's blijven zitten.
    Veel liefs Gobje

Deel Deze Pagina