hoi dames ik zou zondag ongesteld moeten worden en dat werd ik niet ma kreeg ik bruin bloes verlies en toen dacht ik ah het komt eraan maar dit werd dinsdag erger had echt veel bruin bloed verlies en nu vanochtend keek ik, en het is zo goed las over. een test heb ik al gedaan maar die is negatief! wat moet ik nu doen dit meerekenen als ongesteldheid ik had alleen met afvegen een beetje rood bloed:S ik zou rond deze tijd al met mijn clomid 50 mg + pregnyl moeten beginnen dus dit is nu erg verwarrend hopenlijk ka iemand mij helpen vr gr patricia
ik grbuik clomid 50 mg en als ik dat slik benik altij dnetjes op de 28ste ongesteld en rekende eigenlijk nooit mee want het klopte altijd maar nu zit ik al over mijn nod dag heen en nog steeds geen rood bloed
waarempel pries hetzelfde als ik. zit te lezen en d8 . dat zijn ijna dezelfde klachten. Ben benieuwd of je zwanger bent!
hoi ik zit nu 4 dagen na me nod en nog steeds geen duivels te bekennen wel last van bruin bloed verlies dit is me 3e ronde clomid 50 mg en de eerste 2x gewoon netjes op 28ste ongi eerst 2 dagen daarvoor bruin bloed en dan netjes op tijd ongi maar nu helemaal van slag denk ik. morgen ga ik eventjes bellen naar de gyn wat ik nu moet doen want ik weet het even niet meer moet ik het nu meetellen of niet :S