Hier geven we flesvoeding aan onze tweeling. Ze zijn vrijdag gewogen en Kyara weegt 2580gr en Thirza weegt 2740gr Nu heb ik begrepen dat de hoeveelheid vocht kan berekenen door het lichaamgewicht x 150 te doen. Dan zou het zo zijn dat Kyara 375cc mag drinken op een dag en Thirza 405cc op een dag. Nu is mijn vraag: Thirza heeft gisteren (23Dec) in totaal 502cc gehad over 24 uur is dit dan teveel?? of mag ze zoveel drinken als ze wil ze krijgen per voeding 100cc in het flesje. ALs het al teveel zou zijn kan ik dus beter minder in het flesje gaan doen, maar dan geeft ze aan toch nog meer te willen.
Hier mag ik Yaeda meer geven als ze aangeeft het nodig te hebben, dus als ze blijft zoeken na de voeding of als ze veeel eerder voor een voeding komt. Ze krijgt nu 120cc in haar fles en nu meld ze zich om de 4 uurtjes voor een voeding. Ik zou anders het CB ff om info vragen als je er zelf niet uitkomt. Volgens mij is 100cc niet teveel hoor!
Hier gaat de ene keer de 100 op en den andere x ook helemaal niet. DE dames melden zich ook zo om de 4 uurtjes dus ik vindt het wel netjes. DE ene keer drinken ze gewoon meer dan de andere x. Als ik flesjes van 80 aambiedt merk ik gewoon dat ze er niet altijdf genoeg aan hebben. Dus ik denk bij mezelf het zal toch niet zo veel kunnen uitmaken dat ze de ene keer meer drinken dan de hoeveelheid wat ze mogen hebben op een dag dat is toch ook meer een richtlijn? ALs je BV geeft weet je ook niet heoveel ze binnen krijgen dus dan zou ik zeggen dat ze gewoon drinkennaar hun behoefte toch? Nou ik kan natuurlijk altijd voor de zekerheid even bellen met het CB.