Ik heb een abbonement bij vodafone. (275) Nou kreeg ik daar toentertijd (vorig jaar mei) een samsung h1 bij. Dat is een waardeloos toesten en na wat telefoontjes kreeg ik het aanbod een andere telefoon te kiezen. Ik mag kiezen uit blackberry 9700 bold black blackberry 9700 2 bold white sony ericson satio(?) nokia n8 Welk toestel zouden jullie nemen? En is dir eengoed voorstel van hen? Abo loopt nog een jaar.
niemand een geweldige tip? dan denk ik dat ik de nokia kies.. Want bij blackberry moet ik een aanvullend abo kiezen en dat vind ik jammer van mijn geld.
Sorry ik heb geen ervaring met die toestellen. Maar wel heel fijn dat je een ander toestel mag kiezen tussentijds!
ja dat klopt! Daar ben ik ook wel heel erg blij mee hoor.. Deze deed nml heel vreemd.. Wilde gisteren mijn man bellen vanuit de auto, gaat hij over en ondertussen ontvang ik het telefoongesprek van een ander (of een radio zender, dat kan ook) smsjes blijven niet staan 360 valt uit internet valt uit.. gesprekken vallen uit.. enz enz enz Dus ben blij met de oplossing van vodafone (sowieso vind ik het wel een prettige provider)
Ik heb even een bb gehad en vond het wel een fijn toestel. Echter kon ik er niet met mijn huidige internet abo op internetten. Deze moet je inderdaad om zetten in een bb abo. Nokia zijn zeer fijne toestellen en mijn man raadt die aan. (werkt bij VF)
Ahh dank je Ik dacht al dat de nokia de beste keuze zou zijn Fijn om dat et horen van iemand die er meer verstand van heeft