heeft er iemand nog last van striemen , ik word er echt gek van .. ik gebruik nu kruidvat zwangerschapscrème , heb ook die van mustela geprobeert en amandelolie .. maar het help niete echt . ik vind het echt iets lelijk , als ik dan naar de zwangerschapslessen ga en hoor dat niemand van de vrouwen het heeft word ik echt onnozel +zijn jullie borsten ook slapper geworden tijdens de zwangerschap ..
Ja. Mijn pronte meisjes gaan langzamerhand richting teennagels Die striemen worden vanzelf wit na de bevalling, maar of het met den tetten nog goed komt; je kunt alleen maar hopen, want een borstcorrectie is gigantisch duur :x
Ik heb geen last van slappere borsten, maar ik heb wel last van de beruchte zebraprint op mn borsten ( nouja, altijd nog beter dan op mn buik )
Ik ben een en al zebra.. Borsten, benen, buik, heupen en armen zijn bestreept sinds een paar weken. Ach meid.. Maak je er niet druk om. Op een gegeven moment kan het alleen nog maar beter worden
Hier geen last van striemen, heb vanaf het begin zwangerschapsolie van Weleda gebruikt, maar smeren schijnt echt niet te helpen heb ik begrepen, is echt erfelijk aangelegd...baat het niet, schaad het niet toch? Borsten zijn juist voller geworden... Succes ermee...
Tijdens mijn zwangerschap waren mijn borsten ook veel voller...om daarna als een plunpudding in elkaar te zakken. Hier ook heel lelijke striemen, maar daar maak ik me iets minder druk om, want die worden vanzelf lichter en dan valt het niet meer zo op.
Weleda zwangerschaps olie en de producten van Zwitsal "voor mama". Helemaal die Zwitsal vind ik wel ERG lekker. Gaat dat trekkerige en jeukerige gevoel echt van weg.
Ik heb ook striae op mijn borsten, maar die heb ik al sinds ik pfff 15 of 16 was. Ben in een half jaartje tijd van cup c naar e gegaan. En helaas... ze zitten er nog. Het zijn kleine scheurtjes in je huid en dat gaat nooit meer weg. Bij mij zie je het alleen maar als je goed kijkt hoor, het zijn nu inieminie witte streepjes.
heb sinds een paar weken ook een duidelijk printje gekregen op mijn buik. Ondanks dat ik vanaf het prille begin heb gesmeerd met Zwitsal Mama. Gelukkig is het nu nog maar onderaan mijn buik maar aangezien ik nog wel een paar weekjes moet ben ik bang dat het doorscheurt naar boven mijn navel. Jammer maar helaas. Heb t wel over voor onze kleine vent! Mijn borsten daarentegen zijn lekker vol hahahaha Hopelijk houden we dat ook zo :S
Ik heb ze (nog) niet. Ik hoop dat ze niet komen, misschien heb je iets aan deze tips: * De een zegt dat créme wél werkt en de ander niet. Of je er gevoelig voor bent is ook genetisch bepaald. Wat in ieder geval wel werkt is de masserende beweging die maakt als je de creme goed insmeert. * Ik gebruik iedere ochtend en iedere avond creme. 's Avonds op mijn buik, borsten en bovenbenen de dikkebuikencreme van Etos. Die vind ik zelf het prettigste. Mijn vriend smeert iedere avond mijn buik en borsten uitgebreid in. Daar is hij dan een paar minuutjes mee bezig; is een gezellige en prettige massage zeg maar. * Iedere ochtend smeer ik zelf mijn buik in met de dikke buikencreme van Etos. Mijn borsten en bovenbenen smeer ik dan in met de huidverstevigende creme van Garnier, (gele fles, ruikt naar citrusvruchten). Daardoor blijven mijn borsten en benen wat steviger nu ik niet meer zo fanatiek kan sporten. * Iedere week scrub ik mijn benen, billen en héééél zachtjes mijn borsten en buik met de tube 4in1scrubcreme van Therme. Dat heeft een afslankend, verstevigend en gladmakend effect. * In de sportschool probeer ik zolang als het kan mijn been- en borstspieren te trainen met gewichten. Dan houd ik de boel een beetje stevig (tenminste dat probeer ik). Zo, tis een heel gedoe zo te lezen. Ik doe het wel, tot nu toe werkt het ook allemaal erg goed, maar ik weet natuurlijk niet hoe het straks aan het einde is. Nu moet ik je wel eerlijk zeggen dat ik altijd al heel fanatiek ben in de badkamer. Ik heb overigens wél aanleg voor striemen, putjes en uitzakkend vel en dergelijke, maar tot nu toe zit ik nog strak in mijn velletje. Wel heb ik al behoorlijk veel buik gekregen in die eerste 24 weken. Ben er daarom ook verbaasd over dat ik nog striemen enzo heb. Lang verhaal, misschien heb je er iets aan. Succes! Liefs, Sonja
Heb pas bij 30 weken wat striemen op m'n buik gekregen. Maakt me weinig uit. En bij een week of 24 striemen op m'n borsten, die zie je wel erg goed, maar boeit me ook weinig eigenlijk.
heb van mijn vorige zwangerschap een paar striemen en nu heb ik "nog " geen nieuwe..Maar je kunt smeren wat je wilt ,maar als je er aanleg voor hebt dan krijg je ze toch.. Maar je krijgt er een kindje voor trug dat is het allermooiste natuurlijk.. En ja mijn borsten hangen niet gelukkig,ben eerder Pamela Anderson haha,maar weet dat het voor korte duur is want na de bevalling zijn ze weer slap, *snik*
Ik kreeg ruim voor de 20 weken al een mooi patroontje op mijn borsten terwijl ik echt niet het idee heb dat ze zo gegroeid zijn.. alleen wat ronder geworden... Op mijn buik nog geen last ervan maar dat komt zeker nog...
Hoe zien die striemen er precies uit? Ik heb op beide borsten sinds een paar weken vlakbij mijn tepels een soort rode vlekjes/streepjes. Het zijn er maar heel weinig en ook alleen op die plek. Worden dat straks van die witte strepen?
Heej maja.. hier op internet een plaatje gevonden, van volgens mij wel een extreem geval? http://www.lf2.cuni.cz/Projekty/interna ... c00063.jpg Denk dat ze hier al bevallen is
Misschien stomme vraag maar mag je dit soort cremes tijdens de zwangerschap gewoon gebruiken? Ik heb de anti-cellulitus creme van garnier ?
Volgens mij wel hoor. Ik zou niet weten waarom niet. Die cellulituscreme gebruik niet, maar als je het niet zeker weet kun je het ook even vragen in de winkel. Groetjes, Sonja