pregnyl 5000, nu naderende ongi? maar nog wel posi test...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sas26, 9 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Hoi meiden,

op zondagmiddag 26 februari, cyclusdag 13, heb ik een pregnylprik 5000 eh gehad. En inmiddels is bekend dat er een eisprong is geweest.

Nu zit ik op cyclusdag 25 en word ik behoorlijk zenuwachtig.... Ik heb op maandag een test gedaan in de middag, met een heel licht maar nog wel te zien streepje... dacht toen dus dat de pregnyl bijna uit mijn lichaam was.
    Op woensdag weer getest (middag) en toen juist een iets donkerder streepje. Op donderdagochtend weer, met ochtendurine toen weer wat duidelijker en vanmorgen weer en nog wat duidelijker (maar wel met betere ochtendurine denk ik dan gisteren) Heb er nu geen foto van, maar de roze tint is zo'n beetje de helft van de donkerte van de controlestreep...

De gyn heeft gezegd dat ik 16 dagen na de pregnyl mag testen.... dat zit ik nu dus nog niet ;), maar ik lees dat pregnyl 5000 na zo'n 8/10 ? dagen uit je lijf is.
    Maar, nu heb ik sinds gistermiddag ook wat bruin/lichtroze verlies... Jullie snappen het dus: ik word heen en weer geslingerd tussen hoop en teleurstelling.... Ik weet dat ik moet afwachten en reken ook nergens meer op, maar wilde het wel even hier kwijt... Kan het dat je 12 dagen na de pregnyl nog een duidelijk roze streepje hebt op de test?

Groetjes!

2. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Spannend joh! Als hij donkerder wordt zou je zwanger kunnen zij. je zou je hcg kunnen laten prikken vandaag en na het weekend, dan weet je het zeker. Of nog even geduld hebben, al weet ik dat dit heel moeilijk is!!!

3. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    thanks voor je snelle reactie,

hcg prikken, dat doen ze niet zo snel hier, vandaag gaat ook niet lukken en moest van gyn wachten tot 16 dagen erna... Ik vind het raar dat die test niet lichter wordt maar juist donkerder, enige reden die ik (naast zwanger zijn) kan bedenken is dat het komt doordat ik betere urine heb gebruikt... voelt wel of ik ongi ga worden, buikpijn, hoofdpijn, beetje bruinverlies...

afwachten... maar ben wel benieuwd naar andere ervaringen?

4. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes Sas,
    ik moest 15 dagen wachten, dus ik zou dat wel zo;n beetje in de gaten houden, hoop dat het niet doorzet en gewoon innestelingsbloeding is geweest, heb ik ook gehad op dag 9, mag morgen testen!
    succes!!

5. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Spannend Sween! Dacht ook wel aan innesteling, maar heb ook hoofdpijn..... ohoooh

6. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja ik weet niet hoe veel dagen je na je eisprong ongesteld kan worden? wanneer kan jij eigenlijk testen? volgende week? ik heb mijn pregnyl vrijdag 24 febr gepoten en mag dus morgen testen maar ik DURF niet hahahah

7. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    @ Sween, wat spannend, morgen testen! Hoeveel pregnyl heb jij gespoten?

Ik heb de pregnyl 26 febr gehad... mag van de gyn pas na 16 dagen testen, volgens mij houden ze ruime tijd aan...jij mag na 15 dagen testen?

bij deze een foto van de testjes: bovenste is van maandagmiddag, was licht, dan woensdagmiddag was wel wat duidelijker, dan van donderdagochtend (met ochtendurine maar was 2 uur daarvoor nog wel naar toilet geweest), dan van vanmorgen, wat donkerder dan gister maar met ochtendurine die langer in mijn blaas heeft gezeten dan gisteren, en dan van vanmiddag met urine die zo'n 2 uur in mijn blaas heeft gezeten.... tsja, wat moet je ervan denken... ik had gedacht dat de testjes juist lichter zouden worden... heb zo het gevoel ongi te worden...

8. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Sas ik vind je testjes wel hoopvol. oh wat kunnen de dagen dan lang duren hè. hoelang moet je officieel nog wachten met testen, wann zijn die 16dgn voorbij?

Duim voor je!

9. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sas mooie foto s.... ik hoop het voor je!!!! Ja ik mag morgen testen is na 15 dagen na pregnyl

10. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    @ sween, ik zou dinsdag volgens mij mogen testen... maar test nu dus al... was ik niet van plan, maar door die test van woensdag die juist wat donkerder was geworden, ben ik toch blijven testen en verwachtte dat ze lichter zouden gaan worden. Dat is toch juist de bedoeling na pregnyl, dat ze langzaamaan lichter worden doordat de HCG afneemt?

Hoeveel pregnyl heb jij gehad?

11. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Ik heb nu 3x 5000eh pregnyl gehad, bij alle iui's 5000. Bij mij was het er al na 9dgn uit. maar na een omo witte test heb ik nog geen posi test gehad dus ik ben geen vergelijkingsmateriaal! Maar duimen kan ik als de beste!

12. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36

hihi! het is zo spannend he!!!

Weten jullie hoe lang je aan moet houden voor de pregnyl uit je lichaam is?

13. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb bewust gewacht met testen om dit te voorkomen. Ik heb ook 5000 gespoten. Spannend

14. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    ja, slim ; P

morgen ga je testen? duim voor je!

15. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL

Net even de testen erbij gepakt. Maar je moet twee duidelijke strepen hebben 1 bij x en 1 bij t. Anders is hij negatief. Ga lekker slapen. Houd de zenuwen niet Meer

16. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Sweentje en sas ik duim voor jullie hoor!!! Sween zo knap dat je het volhoudt tot je testdag!

17. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    thanks!

nog één vraag, moet ik de dag van de pregnyl nu rekenen als 'dag 1 'of de dag erna?

18. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Dag erna. Ik denk dat dit je eigen hcg is en niet die vd pregnyl. Maar in zon pril stadium kan er nog een hoop gebeuren. Dus vanaf hier een voorzichtige felicitatie en hopen op een plakbeeb!!

19. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou net test gedaan maar hij springt meteen alleen naar 0. Ik kijkzo nog wel even. Anders morgen nog een keer testen. Maar weet bijna zeker dat het mis is. Wat is die bloeding dan geweest???

20. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    @sween, wat jammer....! watvoor test heb je gebruikt?
    ik blijf duimen!

Deel Deze Pagina