welke testen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mouschy, 17 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ik ben benieuwd welke zwangerschaps testen jullie gebruiken.

2. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    van hier en CB

3. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    Noord Holland
    Ik heb zelf strip zwangerschaps testen gebruikt, toen ik zwanger wilde worden. Ik heb ze ergens online gekocht, en ik ben er erg tevreden over. Zie de foto in mijn album ;)

Ik denk dat ik die weer ga kopen, of hier op het forum want daar hebben ze het ook zie ik. Zijn goedkoop en werken wel.

4. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Ik heb die van de tekpleister gebruikt en die van de site van hier.

5. Niet meer actief

Hoi Mouschy, zijn die testen die in jou album staan niet van Romed toevallig? ik vroeg het me gewoon af.,van welk merk ze zijn.
    Groeten jennie72

6. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    CB digitaal en hier vna de site. Die zijn echt heel erg fijn!

7. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    Noord Holland
    Ja klopt die zijn van Romed! gebruik je die ook? Ik heb niets meer over hahaha. Ik ga ze eerdaags via deze site bestellen denk ik, zal wel het zelfde zijn toch?

8. Niet meer actief

Hoiik heb ze ook gebruikt. Alleen vind ik ze niet goed want ze gaven 3 keer een duidelijke positieve test en heb daarna andere testen gebruikt en die waren negatief te noemen ze staan bekend als slechte testen. Ik heb regelmatig een disscussie erover omdat ze positief aan kunnen geven terwijl je niet zwanger bent. Er komt ook een onderzoek naar want er zijn heeeel veel verhalen over en veel verhalen vertellen verdriet. Ook bij mij want ik heb denk ik een miskraam gehad maar dat denk ik omdat de testen van Romed allemaal positief aangaven, ook die van deze site gaf licht positief aan. Dus ja zal wel zwanger geweest zijn maar die testen van Romed zijn erg onduidelijk want er moeten 2 dikke strepen te zien zijn zoals bij jou. Sorry als je het niet met mij eens bent dat mag. Bedankt he groeten jennie72

9. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Testen hier van de site... prima dingen!

10. mamma2007

mamma2007 Actief lid

7 jul 2006
    146
    0
    0
    Tilburg
    cb digitaal

11. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    clearblue digital en inderdaad zijn de testen van romed niet betrouwbaar. ze kunnen vals positief zijn.

12. Niet meer actief

Hoi Mouschy, ik wilde toch nog even wat zeggen ik bekritiseer niemand, sorry kwam misschien wat fel uit de hoek :( . Ik zou zeggen neem die testen van deze site zijn heel goed! de cassetes ook. ;)
    groeten jennie72

13. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik heb getest met Clear View. Is dezelfde fabrikant als Clear Blue. Huisartsen gebruiken ze ook wel. Superhandige test. Je kan ze tegen het licht houden om een streepje beter te kunnen zien ;)

14. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Ik gebruik sensitest dipsticks :D

15. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Ik koop die van de etos, alleen steeds negatief, rot dingen haha

16. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    Noord Holland
    Oh nee hoor zo kwam het niet over hihihi. Maar als je naar mijn test kijkt zie je ook niet 2 dikke strepen toch? en ik was toen echt wel zwanger.
    Vreemd hoor dat ze dus niet zo betrouwbaar zijn... Ik heb er toen geloof ik een stuk of 10 gekocht. En de een na laatste was dus raak ;)

Vind het wel grappig om te zien dat mensen toch allemaal wat anders gebruiken. Ik vind die testen in de winkels toch altijd wel erg duur hoor, en zeker die van CB! ik vind het wel erg mooie testen, want als je zwanger bent staat het er ook echt op te lezen.
    Maar ik ga ze toch maar hier bestellen ;)

17. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Balen he Aly ik kan me gewoon niet voorstellen hoe twee streepjes eruit zien :confused:

Deel Deze Pagina