Hoe zou jij je voelen als...

Discussie in 'De lounge' gestart door Moedertjevj, 31 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    je vriend/man geen sex meer met je wil, nooit naar je omkijkt en steeds op de computer zit te surfen?

Sorry hoor, ff klagen, maar ik ben het zo beu, met hem erover praten helpt niet, hij zegt dan dat het gaat verbeteren maar er verandert juist niks.
    bij hem weggaan kan ik ook niet want ik kan nergens terrecht, ook niet bij mijn ouders, maar dat is dan weer een ander verhaal.

Hij heeft elke dag wel iets, hoofdpijn, rugpijn, pijn in zijn schouder of zijn hoofd, dan is hij moe, ... zelfs als ik moeite doe gebeurt er niks, ik vraag me af wat er scheelt, heb het hem al 100000 keer gevraagd en altijd hetzelfde antwoord NIKS, ik ben het zo kotsbeu en erger me mateloos aan hem, hij is ook zo vies, kan 2 a 3 dagen met dezelfde onderbroek rondlopen, dat ik moet zeggen dat hij een ander moet aantrekken, ook vraagt hij alles, ja echt alles aan mij, neemt nooit zelf beslissingen, ik word er echt gek van!

en nogmaals, erover praten met hem haalt niks uit!

voila, het is van mijn hart, sorry hoor dames, maar het moet erruit!

2. BeertjeY

BeertjeY Bekend lid

9 mei 2006
    889
    0
    0
    Utrecht e.o.
    Sorry dat ik het zeg, maar als mijn man 2 a 3 dagen dezelfde onderbroek aan zou houden, dan zou ik niet eens sex met hem willen. :$ :(
    Gatsie, de rillingen lopen al over mijn lijf.

Meid sterkte! Is niet leuk om in zo'n situatie te zitten.

3. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    ja, je hebt gelijk

4. Andrea001

Andrea001 Bekend lid

9 jan 2006
    932
    0
    0
    in de zorg
    Mannen kunnen rare wezens zijn... Ik zou hem een poosje negeren. Doen alsof het je niks doet en er niets meer over zeggen. Soms kunnen ze zo dwars zijn, dat als je erover blijft klagen of erover praat, dat ze het juist blijven doen. Het tegenovergestelde werkt nog weleens is mijn ervaring. :x

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

Je zegt dat je niet bij hem weg kunt gaan, maar wil je wel bij hem weg dan, of is dat iets wat je eigenlijk liever ook niet wilt? En waarom zou je niet bij hem weg kunnen? Ik begrijp dat het moeilijk is om het ineens alleen te moeten rooien, maar ik denk echt dat als er een wil is er ook een weg is.

6. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    ik wil wel weg bij hem, maar kan nergens terrecht, nee ook niet bij mijn ouders en andere familie heb ik niet

7. Femsiejj

Femsiejj Niet meer actief

ik herken wel een gedeelte van je verhaal, helaas. Mijn vriend die doucht in mijn ogen niet vaak genoeg en ook ik moet dan telkens tegen hem zeggen, zou je niet eens gaan douchen. Hij is liever met zn pc bezig en zo kan ik nog wel even doorgaan. 3 maanden geleden was hij heel positief en wou hij graag een kindje met me en zouden we ervoor gaan, maar ik geloof dat hij denkt dat ik van de lucht zwanger wordt. Maargoed we zijn allebei appart in therapie en gaan binnenkort ook naar relatietherapie. Ik weet niet of het gaat helpen maarja wat moet ik anders. God wat ben ik blij als ik weer ga werken nu zitten we 24 uur per dag op elkaars lip.

Maargoed tja meid ik heb eigenlijk geen goed advies voor je, wil alleen zeggen dat je niet de enige bent die hiermee zit. En ik weet inmiddels ook dat praten geen zin heeft want dan krijg ik gewoon te horen, ja zo ben ik nou eenmaal niet. Maar negeren heeft ook geen zin want dan gebeurt er helemaal niks meer...

8. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Schrijf je vast in bij een woningstichting als je bij hem weg wilt. Dat is mijn advies!

9. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Je bent toch een volwassen vrouw... als je weg wil ren je toch niet naar je ouders oid?

Schrijf je in voor een woning, ga actief opzoek. Evt wat verder uit de buurt, neem een baan, zorg dat je zelfstandig wordt...

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

Maar kun je niet iets huren via bijv. een woningbouwvereniging, of ben je niet ingeschreven. Ik zou toch maar een oplossing proberen te gaan zoeken, want bij iemand blijven wat je niet wilt, daar word je natuurlijk ook niet gelukkig van. Heb je aan je man/vriend wel al aangegeven dat je uit de relatie wilt stappen?? Misschien dat dat het wel wakker schud (ik neem aan van wel als hij nog wel van je houdt).

11. kimmetje55

kimmetje55 Actief lid

7 mrt 2007
    429
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    prov groningen
    he, wat een vervelende situatie!
    als je t nog een kans wil geven dan denk ik dat hij eerst de ernst van de situatie in wil zien.. misschien ergens een paar dagen logeren??
    of iemand anders met hem laten praten?
    als je het niet meer zit zitten denk ik dat je je het beste in kunt laten schrijven voor een huurwoning of dat hij misschien jullie huis verlaat?
    succes

12. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Je wilt bij hem weg, maar je wilt ook nog sex hebben met hem?

13. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hmmm vind het wel apart dat je voor kinderen wilt gaan terwijl je relatie niet helemaal goed zit. Wil je niet veroordelen ofzo hoor maar zou je dat niet beter doen als de relatietherapie geslaagd is? Straks ben je zwanger en is je relatie k*t

@ts vind het ook beetje apart je wilt wel bij hem weg maar ook seks met hem...
    En idd je gaat toch niet naar je ouders als je bij hem weg wilt. Dan ga je toch op zoek naar je eigenhuisje....??

14. Femsiejj

Femsiejj Niet meer actief

de relatietherapie is er voornamelijk om beter met elkaar te kunnen communiceren. Door mijn persoonlijke problemen lukt mij dat niet goed en kan ik sommige opmerkingen zo verkeerd opvatten dat ik er zelf heel iets anders van draai. Maargoed dat even terzijde. Met mijn relatie is verder niet zoveel mis, dat ik niet met hem verder wil maar soms baal ik er ook heel erg van dat hij dr niet zoveel mee bezig is als ik. Ik ben wat betreft hygiene heel erg, douche vaak 2 x per dag en als een ander dat maar 1x of om de dag doet vind ik dat al snel vies, dus het ligt ook aan mij. Maargoed ik erger me dr gewoon aan, maar we zijn er wel samen aan aan het werken. En daar gaat het bij mij om. En misschien is dat ook wat voor de ts om er eens met een buitenstaander over te praten, misschien dat dat helpt.

15. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Houden jullie eigenlijk wel van elkaar? Krijg het idee, dat jullie nu als broer en zus leven. Heb je dat wel eens aan hem gevraagd?

Kan hij niet ergens anders heen dan, dat jij in het huis blijft. Morgen je gelijk laten inschrijven voor een huurwoning. In de meeste woonplaatsen duurt het wel even, voordat je iets aangeboden krijgt.

16. Sammy22

Sammy22 Lid

13 jul 2009
    71
    2
    8
    Catering medewerkster en in november kraamverzorgs
    Utrecht
    Jeetje ik zou niet in jou situatie willen zitten een man met een vieze onderbroek hihi ma goed dat is niet om te lachen.

ik zou hem ff bij ze oorlel beetpakken en zeggen dat is heel goed moet luisteren dat het zo niet gaat.

misschien zou dat nog geen eens helpen ( bekend )
    ik zou hem in iedergeval harder aanpakken dan dat je nu doet?

sucses!

17. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.728
    902
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Mijn man en ik gingen ook steeds meer als broer en zus leven,het irriteerde me mateloos,hij zat er niet zo mee.
    Tot ik dreigde bij hem weg te gaan,toen werd ie ineens anders.
    Sinds we weg zijn uit NL gaat het steeds beter,zijn minder gestressed enz.

18. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    liefde is een werkwoord dames, aan een relatie moet je blijven werken, maar uiteraard geld dit net zo hard voor de mannen

19. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    ik had zo'n man..heeft me mijn huwelijk gekost. Ik voelde me op den duur zijn kamerverhuurster en hij was mijn bewoner. Ik zag hem alleen nog met avondeten, wat ie snel naar binnen smeet, om vervolgens weer achter zijn DEL(L) plaats te nemen.

Er is niets mis met een hobby...en iedereen heeft zijn persoonlijke ruimte nodig. Maar een relatie bestaat uit 2 mensen, die moeite voor elkaar willen doen. En daar ontbrak het bij hem aan en eerlijkgezegd, krijg ik het gevoel dat dat bij jou ook zo is... In je eentje knokken voor een relatie werkt nl, niet

20. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    met een inkomen van 225€ kan ik moeilijk op mezelf gaan wonen é!

Deel Deze Pagina