4e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tjessia, 24 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Wie denkt er ook na over een 4e kindje? Of heeft misschien al 4 kids?
    Wij twijfelen nog. Of nou ja, nog, Nout is nu nog maar 7 maanden.... Maar als er een 4e komt wil ik niet al te lang wachten. Ik ben nu 33 en na mijn 35e wil ik niet meer zwanger worden. Aan de ene kant denk ik hop gelijk maar des te sneller ben je door de 'moeilijke' periode heen. Ik bedoel dan het hebben van 2 kleintjes. Want als je er bijv 3 jaar tussen laat lijkt het me alsof je weer zo 'overnieuw' begint.
    Wie heeft voor/nadelen? Tijdsbestek tussen de kids. Het wordt hier dan natuurlijk wel een dolle boel met z'n 6en!! Het is wel zo dat de 2 oudsten om het weekend weg zijn dus dat geeft ook nu al steeds wat rust.
    Posi en nega verhalen graag!

2. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    Wij gaab niet voor nr 4 maar wel voor nummer 3 hihih, bij ons zijn ze nu 3jr en net 1 jr en wil ook niet t eveel ertussen ook ivm "opnieuw"beginnen we zitten er nog middnein dus dat lijkt mij prettiger.

3. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Hoi Tjessia, ik heb het gevonden. Ben benieuwd naar de reacties van anderen.

4. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hier inmiddels zwanger van nr 4

tussen 1e 2 en nr 3 zit wat leeftijdsverschil.. 12 jaar en 14 jaar.. nu ben ik 24 weken zwanger en nr 3 heeft net haar eerste verjaardag gevierd.

5. lievje

lievje Lid

2 jun 2010
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    knap dat je dat overweegt,
    nu maar hopen dat het lukt he?, voor je 35ste!

6. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

volg je hart dat is het enigste wat ik je mee kan brengen
    en ik hoop dat het snel mag lukken en voor je 35ste;)
    vind het wel erg knap van je dat je het overweegt:)

7. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0

Het leeftijdsverschil is idd prettig, mijn oudste 2 zijn ook ouder. Echt 4 op 1 rij:D zou ik niet willen.
    Moet zeggen dat je er op deze manier ook een paar extra handen bij hebt af en toe.

8. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Bedankt voor je berichtje. M'n hart zegt wel JA ja..maar ja dat verstand moet ook nog een btje mee. Ik weet dat onze relatie het aankan maar zoals iedereen weet legt het hebben van kinderen best een bepaalde druk erop. We hebben het fijn en dat wil ik wel graag zo houden.
    Voor m'n 35e gaat wel lukken, ben nu 3x in ronde 1 zwanger geweest :D.

Deel Deze Pagina