verjaardag zoontje 1 jaar

Discussion in 'Baby en dreumes' started by ella27, Jan 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    Hoi meiden!

Over een maand is ons zoontje jarig en wordt hij 1 jaar.
    Nu ben ik al de hele tijd aan het bedenken hoe ik zn verjaardag wil vieren. Wil eigenlijk iets orgineels doen.
    We vieren het wel thuis, en we verwachten rond 1530uur visite. Ook sochtends zal er wel wat visite komen, maar de meeste mensen zullen smiddags komen.

Heeft iemand miss ideetje voor leuke hapjes? Net weer even wat anders als anders?
    bvb echt een beetje kinderhapjes? (er komen ook wel een aantal kinderen onder de 7 jaar)
    Vaak blijft iedereen ook eten , we eten op verjaardagen vaak met een grote groep. Vorige keren had ik altijd soep met broodjes , salades etc etc.... Miss nu wat anders , maar wat is handig/snel en lekker met zo'n grote groep?

Bedankt iig voor het meedenken!

Liefs Ella

2. Miran6

Miran6 Actief lid

Jan 31, 2010
    322
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iets echt origineels is om een Piniata op te hangen...Kan je zelf maken of kant en klaar kopen. Erg leuk voor de kids.

Voor hapjes en eten ?? Dingen maken die van te voren goed klaar te maken zijn. Fruitspiesjes doen het altijd goed, zelf vraag ik meestal mn zwager die goed kan koken om voor savonds een paar salades te maken. Scheelt mij dan weer :) en hij vindt het leuk.

3. lenka

lenka Bekend lid

Aug 13, 2009
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    chocoladefondu is altijd leuk en "gezond ongezond"

4. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

Nov 15, 2009
    4,613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    wij hebben Tycho zn verjaardag op de dag zelf gevierd (vrijdag)vanaf 17uur voor vrienden. Ik had 2 pannen soep gemaakt en stokbrood en salades gehaald en nog meer van dat soort dingen. Gewoon op de eettafel alles gezet en iedereen kan zelf pakken wat hij wilde.

Opa en oma en overgrootopa en overgrootoma waren er al vanaf een uur of 11. Hebben we taartgegeten en koffie gedronken. Toen om 13uur broodjes gegeten en Tycho naar bed gedaan.

Vond het niet heel erg origineel maar na 17uur zat het huis vol met vrienden en andere familie. Dus het was voor Tycho al druk genoeg ;) Als hij 2 wordt misschien een andere aanpak maar vond het prima werken zo!

xx

5. glimworm

glimworm Niet meer actief

Wij hadden vandaag iedereen voor 6en de deur uit gewerkt :D

nee ik had gewoon het feestje tussen 2 en 6 gepland en Collin was ook echt gesloopt toen iedereen netjes op tijd wegging. heb hem gelijk na het eten naar bed gedaan. dus geen mee eters bij ons.
    hier was het wel standaard taart, chips en worst. ik weet gewoon dat dat altijd op gaat, want de tomaat en de komkommer lagen nog op de schaal.;)

Share This Page