Vraagje over hypotheek verkrijgen zonder vaste baan..

Discussie in 'De lounge' gestart door Angel78, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamale

Tamale Niet meer actief

Oh spannend! Succes!

2. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    Een intentieverklaring is helaas niet genoeg. Wij hebben begin dit jaar gekeken en ik had zelf een intentieverklaring (ex man een vaste baan). helaas deed de bank toen al vrij moeilijk terwijl we de maandlasten heeeeel makkelijk konden betalen

3. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    hmm nou ja we zien het wel.
    En anders moet mijn vriend maar es met mijn baas om de tafel zitten (wel leuk als je nu al weet dat je baas niet zonder je kan haha) ;)

4. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Wij hebben 2 maanden geleden een huis gekocht en ik had toen ook nog geen vaste baan. Ik heb toen gevraagd aan mijn baas of ik een werkgeversverklaring kon krijgen en dit was genoeg! Hier moet dan wel op ingevuld zijn dat de intentie er is om je na afloop van je huidige contract, een vast contract te geven.
    Wat onze hypotheekadviseur er toen wel bij zei is dat hypotheekverstrekkers soms nog wel gaan controleren of je ook echt een vast contract krijgt omdat het nog wel eens wil gebeuren dat deze werkgeversverklaringen zomaar aan iedereen worden uitgedeeld.

5. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

misschien handig om te weten of het echt kan. Heb een nieuwe baan en op ons lijstje staat dit jaar nog een nieuw huis kopen.... dik 8 jaar geleden gaven ze het me wel maar vraag me nu af of als ze het nog geven de bank zegt dat ze ons het geld lenen.

6. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    We gaan het zien donderdag ;)

Deel Deze Pagina