hebben jullie dat ook wel eens? van die eetbuien, ik heb net een halve zak doritos op ( ham/kaas) smaak, en nu heb ik alweer een kom met roomijs en superveel slagroom... soms wordt ik gewoon misselijk van mijn eigen vraag me wel af of ik hier de enigste mee bent?
nee hoor ikke ook, zwanger of niet, heb ook wel is van die dagen dat ik wel alles ken opeten wat we in huis hebben, en dan zou ik het liefst nog naar de supermarkt rijden voor nog meer
Ik heb dat ook zo erg, ik moet me echt beheersen niet de hele bak ijs leeg te eten. Of chips, chocola, koekjes en zakken snoep enz enz
Ja ik heb dat ook weleens Maar ik geef er nooit aan toe. Ik zal dus nooit een zak chips naar binnen werken enz... Dan voel ik me veel te schuldig. Dan neem ik een klein bakje en eet dat op, maar meer niet. Maar ik zou nu wel wat aarbeien met slagroom lusten....... =P~
Ik heb ook van die vreetbuien! Dan heb ik bijvoorbeeld zin in chips, doe wat in een schaaltje omdat ik anders de hele zak leeg eet. Daarna pak ik dan 3 koekjes ofzo en daarna nog 1 hand vol wine-gums. Dan lijkt het net of heb ik maar weinig gesnoept, want ik heb van alles een 'beetje' gehad.
Vreselijk die vreetbuien. Vooral als ik niet lekker in mijn vel zit moet alles wat in huis nog enigszins eetbaar is er aan geloven. En schuldig dat ik me dan voel als k de volgende dag op de weegschaal sta!
Oh nee hoor, heb er sinds kort ook echt last van. Ben nu helemaal verslaafd aan rijstepap. Superlekker gewoon. Eigenlijk alle soorten vla wel, maar rijstepap, mjammie. Mijn vriend heeft nu ook persinaasappelen in huis gehaald en dat smaakt ook errug goed zo'n glaasje sap. Ben pas 5 kilo aangekomen, maar ben bang dat er de komende weken nog zeker wel 5 bijkomen. Al is het alleen maar door het eten. Ik eet trouwens ook veel beter dan ik ooit heb gedaan. Ik eet nu eens voor de verandering mn bord leeg 's avonds en soms schep ik zelfs nog een keer op. Mn vriend snapt gewoon niet waar ik t laat. , maar stiekem is ie wel blij dat ik heel goed eet nu. Liefs, Duveldraakje