fynn heeft sinds gister koorts het begon met verhoging en nu is het 39,5 dus aardig wat. hij jengeld wel erg veel en wil alleen maar koud drinken (heb dus maar diksap gegeven). hij krijgt trouwens wel tandjes is er een door. maar nu slaapt hij oook bijna niet. ik heb hem nu op bed gelegt in alleen zijn romper want hij is zo warm. nu merk ik dat hij echt niet in zijn hum is. ik zat te denken om hem een zet pil van 60 te geven voor de ergste koorts maar weet eigenlijk niet of ik daar goed aan doe. wat zouden jullie doen
Ja hoor meid, gewoon een paracetamolletje geven en eventueel even de dokter bellen voor de zekerheid! Mag hij niet al een hebben van 120?
Gewoon doen! Paracetamol kent nagenoeg geen bijwerkingen en verlaagt de koorts. Je zoontje zal zich er wellicht beter door voelen! Succes.
Als hij er zo'n last van heeft en niet slaapt, zou ik het wel doen. Thirza heeft hier ook steeds zo'n enorme last van de tanden en dan krijgt ze dus ook paracetamol om iig nog een beetje redelijk te kunnen slapen...
de eerste keer dat nathan koortsig en ziekig was heb ik ook een halve dag getwijfeld. Uiteindelijk wel gegeven en had toen snel spijt dat ik het neit eerder gedaan had.. Ze kunnen zo opknappen van zo;n pilletje!
heb hem net paracetamol geven hoop dat hij wat meer rust vind.vind het zo zielig he zou het zo over willen nemen.
Ik geef het ook altijd hoor als ze niet lekker is. In het begin dacht ik ook aldoor dat het lichaam het zelf maar op moest lossen, maar ze slaapt er zo lekker op, volgens mij zijn ze daar weer veel eerder beter van.
Ik heb dus echt de stelregel: als ze er niet meer van slaapt, krijgt ze een zetpilletje. Slapen is zo belangrijk voor ze om goed op te knappen... dan gaat dat voor, Zolang ze zelf gemakkelijk in slaap komt, laat ik het haar lijf zelf opknappen.