Hoi, Vanmorgen toen ik opstond rommelde het al in mijn buik. Krampjes en heel veel harde buiken. Nu nog steeds. Als ik stil ga zitten is het niet weg. Ik probeer rustig aan te toen, maar dat helpt niet. Het komt en gaat. Maar het lijkt niet echt op weeen, het gaat niet met een golfbeweging door mijn buik heen. (ik heb al enige ervaring... ) Maar ontstaat gewoon en gaat weer weg, na een paar minuten. Het is wel pijnlijk en een vervelend gevoel! Herkent iemand dit? Groetjes Jessica
wat een toeval vind zelf al dat het bij mij ook al enige dagen rommelt veel krampen maar geen harde buiken en was vandaag zo moe dat ik van 12 tot half 4 vanmiddag gewoon geslapen heb daarna weer krampen heb zelf het gevoel dat het niet meer lang op zich laat wachten
hahah ik denk dat het in de lucht hangt! Ik heb al een paar dagen het gevoel, dat er van alles aan de hand is. Nu ook weer harde buiken. Maar moet nog ff wachten want moet de badkamer nog een keer helemaal goed boenen
hier bij mij kan het best ook nog even wachten, net de boven verdieping bezig met opruimen, woon hier nu ruim 10 maanden en had nog 2 verhuisdozen staan dus dacht vandaag maar is alles even lekker op te ruimen, maar wordt dan toch weer tegen gehouden door krampen, maar geen harde buiken dus wat het nou is ? ga me maar weer is rustig houden
Hoi, Fijn om te weten dat het erbij hoort! Gisteren heb ik ook nergens meer last van gehad. Gelukkig want ik was best wel een beetje bezorgd. Groetjes Jessica