word zo onzeker

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door ellentje23, 23 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

30 mei 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    hallo dames,

ik heb een vraagje,

ik heb sinds een paar dagen last van harde buiken, ongesteldheidskrampen last van onrustige benen en me onderrug.

ik heb vannacht een tijdje op zitten letten en de harde buiken kwamen toch vrij regelmatig.
    ik weet niet zo goed of ik mijn eigen verloskundige moet bellen want die zijn al 2x voor niets gekomen.
    ik heb nu ook buikkrampen net of ik diarree heb zeg maar weet niet hoe ik het anders uit moet leggen.
    ook heb ik het echt bloed heet en heb ik het gevoel of dat ik het benauwd heb...en word een beetje licht in me hoofd.

nu weet ik dus niet zo goed wat ik moet doen misschien dat jullie mij een beetje duidelijkheid kunnen geven!?

of zou het kunnen dat de bevalling er zeer binnekort aan zit te komen?!

bedankt in ieder geval alvast voor het antwoord

groetjes ellentje23

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi ellentje23,

zoals ik het nu lees is het nog niet van de bevalling. Wellicht heb je last van een virusje die op je darmen werkt. Daar kun je namelijk ook veel harde buiken van krijgen. Zolang de pijn niet geregeld elke 4-5 minuten komt ne niet je gehele buik zeer doet, is de bevalling nog niet echt begonnen en kan het toch nog een hele tijd duren eer je gaat bevallen. Maar wie weet zet het toch wel door. Het kan dus nog alle kanten uit, gewoon afwachten tot het anders wordt zoals ik beschreven heb. Maar bij twijfel/ongerustheid mag je toch altijd voor advies je vk bellen he.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina