Ik ben erg benieuwd naar ervaringen van medeforummers over het ingedaald zijn van hun kleintjes. Dus: met hoeveel weken zwangerschap is jouw kleine ingedaald? En hiermee bedoel ik het bij een eerste zwangerschap omdat bij een 2e en latere zwangerschap het later indaalt. En met hoeveel weken ben je uiteindelijk bevallen? Ik ben erg benieuwd. Ik weet de cijfers wel over wanneer het in moet dalen etc, maar ben erg nieuwsgierig naar ervaringen.
ik was weer een uitzondering Mijn eerste kindje was helemaal niet ingedaald! Vk vond extra controles etc niet nodig... (heb nu een andere)... Kleine is geboren met 40weken en 2 dagen...
Kleine was met 33 weken ingedaald, maar gisteren bij ruim 36 weken weer mooi omhoog gekropen... Kon op zich geen kwaad, was nu wel duidelijk dat ze in kon dalen, dat was het belangrijkste. Bevalling wacht ik nog op
Lynn is pas tijdens de weeen ingedaald. Ze is geboren met 40 weken en 4 dagen. Ik begon met vliezen breken (dus moest plat) en pas na een aantal uren weeen is ze ingedaald.
mijn kleine was ingedaald met 38+4 dagen. was dus best laat. al was hij al eerder begonnen met indalen, maar lag pas laat echt beneden
Maricha was ergens rond de 32 wkn al aan het indalen, ben met 39 wkn 3 dgn bevallen. Nu is de kleine met 35 wkn gaan indalen, en de bevalling? tja het rommelt aan alle kanten
Bedankt voor jullie antwoorden, t stelt me weer gerust In de boeken vind ik vooral dat mensen vaak ver overtijd gaan wanneer het kindje nog niet is ingedaald. Maar nu lees ik dat het ook anders kan gaan en dat geeft toch een beetje hoop! Bij mij is de baby totaal nog niet ingedaald, het hangt er een flink eind boven. Misschien dat ik toch nog op tijd zal bevallen, zou fijn wezen want ik ben het behoorlijk zat!
Mijn beeb heeft altijd al met zn hoofdje naar beneden gelegen, bij de 28 weken 3d echo lag ie al helemaal in het bekken en met de 30 weken al ingedaald, kon er alleen nog wel uit. Met 31 weken nog steeds helemaal ingedaald maar kon nog makkelijk draaien. Voel nu soms wel erge steken en krampjes van het indalen, dus misschien blijft ie dit keer wel helemaal ingedaald zitten XD
Hoi, Mijn zoontje was tijdens de bevalling nog steeds niet helemaal ingedaald. Daalde pas volledig in toen de verloskundige uiteindelijk mijn vliezen brak omdat de ontsluiting wel heel erg lang duurde. Tot dan zat zijn hoofdje wel in het bekken maar nog steeds beweegbaar. Voor de bevalling zat zijn hoofdje steeds boven de bekkeningang. Hij lag overigens al wel heel lang met zijn hoofdje naar beneden. Ik ben op 41 weken en 5 dagen bevallen. Succes met de laatste loodjes! Ik wens je een goede bevalling en een prachtig gezond kindje.
Hier ook eentje bij wie de kleine nog niet is ingedaald... en nog een paar dagen tot de uitgerekende datum. Moet er volgens de vk wel rekening mee houden dat we over de 40 weken heen gaan...
Hihi, mijn kleintje was helemaal niet ingedaald. Dat kan dus ook nog. Met 42 weken ingeleid en zelfs daarna nog niet, dus toen een keizersnede gehad.