kan dit????

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door rania, 25 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rania

rania Lid

5 mrt 2010
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi

ik heb met 13 en 16weken een geslachtsbepaling gehad en met 16 weken was her duidelijk een jongen en afgelopen dinsdag de 20 weken echo opeens een meid!!!!!!!!!

begrijp er niets meer van degene bij wie ik de echo met 16 weken heb gehad zei dat het zoooooooooooooo raar is omdat het bij een jongen niet kan missen?

wie heeft zoiets ook gehad

2. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    heb je een foto van de echo's zodat wij eens kunnen kijken?

3. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Misschien waren haar schaamlipjes toen nog erg opgezwollen.

4. Alita

Alita Niet meer actief

mmmm ja met 20-weken kun je het t beste zien natuurlijk...dit gebeurt wel eens hoor dat ze het fout hadden maar idd geen foto?

5. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ze kunnen het soms fout hebben ja....

lijkt me wel een gek idee... wij hebben vorige week geslachtsbepaling gehad en we krijgen een meid... zou er ook van staan te kijken wanneer ze met de 20 weken echo een jongen zeggen :p

ik zou dan zelf nog wel een pretecho nemen denk ik... zou dan niet meer weten wat ik moet geloven...

6. rania

rania Lid

5 mrt 2010
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    bij de eerste echo zag je duidelijk een piemeltje, en die man zei 99% een mannetje

ik had me er dus helemaal op ingesteld

en de laatste echo zei ze 3 streepjes zijn een meisje

ik heb toen die man gebeld en hij zei laat het me maar weten ik heb het nog nooit fout gehad wb een jongen dat is zo duidelijk te zien

heb zondag een pretecho ben benieuwd ik ga geen blauw of roze kopen wat er zondag ook gezegt wordt twijvel zo ahahahahhaha

maakt verder niet veel uit hoor heb al een jongen en een meid, het is alleen zoooo vaag dat t opeens iets anders is

:(

7. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Ohh wat 'erg'.. zou ook ondersteboven zijn hoor! Je hoort het wel eens vaker dat ze een meisje voor een jongetje aanzien. Denk dan ook dan je een meisje krijgt, en dat de beste man het toch fout had. :)

8. Alita

Alita Niet meer actief

dus bij de 16 weken zei die man een jongen?

9. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Ja hoor dit kan, het kan namelijk nog zijn dat de clitorus nog wat uitsteekt, dit lijkt dan nog op een piemeltje als je het van de zijkant zou bekijken.

Zie dit plaatje van een meisje rond de 17 weken --->

10. rania

rania Lid

5 mrt 2010
    74
    0
    0
    NULL
    NULL

jah

11. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Toen mijn oudste in het ziekenhuis lag, lag er een meisje dat een jongetje bleek te zijn.

Werd geboren, geen piemeltje, dus meisje... aangifte gedaan bij gemeente etc.. en later bleek dat het allemaal binnen in zat... konden ze alles gaan omzetten, en dat is niet eenvoudig! En vervolgens is het kindje ook geopereerd. Maar dit is iets wat wel zelden voorkomt.

12. rania

rania Lid

5 mrt 2010
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    ai dat moet erg zijn geweest, is alles goed gekomen normale geslachtsdelen enzz??

13. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Zijn het er niet per ongeluk 2? ;)

14. rania

rania Lid

5 mrt 2010
    74
    0
    0
    NULL
    NULL

ahahahaha dat zou helemaal van het gekke zijn hahaha

15. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Een jongen en een meid die zich omstebeurt verstoppen :D

16. debzie1984

debzie1984 Bekend lid

22 sep 2008
    981
    2
    18
    Zuid-Holland
    Hier is me precies hetzelfde overkomen. Wij kregen met 15 weken te horen (3d) echo dat het 100% zeker een jongen was en met 20 weken een meisje en dat is het ook echt geworden. Heb nagevraagd hoe dat dan kan maar de schaamlipjes van meisjes kunnen flink opgezwollen zijn en dan ziet het er dus uit als een piemeltje.

17. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    100% zekerheid kunnen ze NOOIT geven. Wel even wennen weer dan. Ik zou idd voor de zekerheid nog een pretecho laten doen over 2 maanden.

18. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Bij mij gaven ze toch echt wel 100% zekerheid want bij de laatste echo lag ze helemaal dubbel en kon je zo naar binnen kijken.. :)

19. Seth

Seth Niet meer actief

toevalllig ken ik dus zo iemand met precies hetzelfde..... alleen zagen ze het daarbij bij het eerste onderzoek na de geboorte.... terwijl moeder al met dochter gefelciteerd was...

DNA onderzoek heeft moeten uitwijzen wat het geslacht nu echt was...

Dit is ook de eerste keer dat ik hetzelfde lees bij iemand anders..!!!

20. sanne1234

sanne1234 Actief lid

14 feb 2008
    474
    0
    16
    heb je geen foto van je 1e geslachtsbepaling? Ben wel benieuwd hoe die eruitziet. Kan ik vergelijken met de echo van onze eerste.

Spannend hoor, wat is het nu :) Hou je ons op de hoogte?

Deel Deze Pagina