dat als je buiten een (jonge) moeder ziet met een babytje dat je denkt: 'wie zou zij zijn op zwangerschapspagina'? Ik betrap mezelf er weleens op. Hahaha ik ben niet verslaafd Nee serieus. Ik ken bijna geen moeders in mijn omgeving en vind dat soms wel jammer. Als ik dan een moeder in mijn buurt zie denk ik hmmmmm. Maar aan de andere kant vind ik het ook goed zo . Kan hier al mijn vragen kwijt.
Hihi, nee daar heb ik dus echt nog nooit aan gedacht! maarre van jou weten we nieteens waar je woont!
hahaha, ik denk dat iedereen hier die een moeder met een drieling rond ziet lopen denkt, zou dat Adi zijn? Andersom heb ik het ook, alleen zijn jullie veel anoniemer denk ik
Hahahaha het gekke is, ik heb het vandaag voor het eerst echt heel bewust gedacht bij een moeder. Maar ik zelf ben graag anoniem . Adi, om jou kan niemand heen he hahahaha
We kletsen bij de mama`s met een stuk of 10 meiden. Nou woont er 1 vlak bij mij, en heeft van de zelfde kinderboerderij een jaarkaart. Nu kijk is steeds als ik er ben van; zou zij het zijn?
Ik heb er eigenlijk nooit aangedacht tot de afgelopen dagen.. Ik heb zoveel bolle buiken en pasgeboren baby's gezien dat ik weleens gedacht heb: "Wie zou dat zijn ? " Of "Klets zij ook op zwangerschapspagina ? " Haha , vind het wel een grappige gedachte..
Nou er wonen hier best wel wat meiden in Dordrecht die op Zwangerschapspagina kletsen...daar praat ik hier wel eens mee...maar ik ken ze niet... Heb het soms dus ook wel! Wat wel grappig is is dat ik weer contact heb met een vriendinnetje van vroeger door Zwangerschapspagina. Ik had gepost dat ik zwanger was (heeel lang geleden al weer dus!) En zei was toen ook zwanger...en ze had me toen een pb gestuurd of ik het was! Zo leuk!
@boordevol, Heb ik niet heel lang geleden die melk bij jou opgehaald? Ik vond het toen wel leuk om es iemand van hier te zien, vooral omdat onze kleintjes ongeveer even oud zijn...
Hoi Amore, ik heb nog nooit met iemand van Zwangerschapspagina afgesproken en ook geen melk weggegeven. Dus ik denk dat het iemand anders moet zijn geweest. @all: leuk dat ik jullie op ideeen heb gebracht
mij kun je wel herkennen met mijn enorme baby met t helmpje denk ik!spreek me dan wel aan?hahahha doen!
ik heb wel iets anders wat hiermee te maken heeft. er zijn namelijk al verschillende topics geweest hier over mensen die vreselijk vielen over mensen die tegen hun kindje praatte of het zelfs durfde aan te raken als ze ergens zijn. sindsdien ben ik heel wat behoedzamer en daar baal ik van. voorheen kletste ik zomaar wat weg als ik een kindje tegen kwam of bij de dokter zat te wachten en nu kijk ik eerst wat voor soort moeder erachter loopt en denk dan zou ik kunnen lachen en hallo zeggen zou ik een blokje aan kunnen geven als een kindje bij de dokter zit te spelen of breekt dan de pleuris uit. gezien de reacties die sommige berichten overleverde moet ik daar nu steeds aan denken en dat belemmerd me behoorlijk ik het onbevangen contakt naar anderen toe. moeder én kind. ik denk dan inderdaad weleens stel dat dat er zo een van Zwangerschapspagina zou zijn en dan zeg ik dus maar niks.
ik denk dat ook wel eens ja . 1x wist ik het zeker woon in veghel , zag foto's van veghelsemeid en ineens zag ik haar bij de doc ! haha
ik heb het weleens andersom, veel van mijn collega´s zijn ook moeders van jonge kinderen en ik vraag me weleens af of hun ook op Zwangerschapspagina zitten maar omdat ik anoniem wil blijven vraag ik het ze niet.
hahaha belize, ik zou dan vragen 'ben jij belize van Zwangerschapspagina' en als je het niet bent word ik voor gek verklaard. yinthe, dat is jammer. ik vind het jusit geweldig als mensen me aanspreken met baby. ik vind het zo leuk om over hem/het moederschap te kletsen. en het heeft me echt hele leuke gesprekken opgeleverd, in de trein (iets van een half uur met een onbekende ook jonge moeder), bij de dokter, bij de bushalte een vrouw die binnenkort oma zou worden, bij de snoepjeswinkel etc. meestal beginnen ze met wat een mooi kindje of hoe oud is hij als ik vragen mag en voor je eht weet hebben we een heel gesprek. hahaha lydia, duidelijker kon niet. dana, hahaha herkenbaar
ja dat bedoel ik dus boordevol. het spontane is er gewoon af bij mij en dat vind ik jammer want ik hou wel ven die contakten met andere onbekende mensen om gewoon ff gezellig te beppen.
Ik ken er 1. Ik heb op zwangerschapsgym gezeten en ik kwam al een tijdje een naam op Zwangerschapspagina tegen van iemand uit dezelfde woonplaats als mij. Ik was benieuwd of dit iemand was die bij mij op zwangerschapsgym heeft gezeten. Ik ben die berichtjes van haar gaan lezen en toen noemde ze de naam van haar zoontje en haar echte naam in een berichtje en toen wist ik het zeker. Ik heb toen een PB-tje gestuurd en ze was het inderdaad. Nu komen we elkaar in het echte leven en op Zwangerschapspagina regelmatig tegen. Ik heb er trouwens geen moeite als ik niet anoniem ben op Zwangerschapspagina. Ik gebruik daarom gewoon mijn echte voornaam. Veel liefs Nataly
Nee dat heb ik nooit.. Wel wat Yinte aangaf.. Al verzin ik het pas ná een actie Dan denk ik iets in de trand van "goh, zou er morgen een topic staan over dat vreselijke mens, wat dit of dat zei??" Want ik maak me volgens mij aan bijna alle vreselijke dingen schuldig