Hallo! Ik zoek ervaringsverhalen en waarschijnlijkheids verhalen. Mijn dochtertje is nu 9,5 maand. Geef nog bv en ben nog niet ongesteld geweest. Ter voorkoming zwangerschap deed ik geregeld ovulatietestjes (het risico wat we liepen/lopen vinden we prima) Situatie 11 mei voor het laatst gezellig gedaan, 17 mei positieve ovulatietest, savonds eisprong gevoeld, Vandaag 22-05 bruinverlies maar echt nergens last van verder. Komt het vaak voor dat je met borstvoeding een erg korte LF hebt of zou dit een innestelingsbloeding zijn! Bij mijn dochter had ik wel een innestelingsbloeding, 3 dagen lang met ook wel helderrood verlies. Ben benieuwd of er veel vrouwen zijn die hetzelfde hebben meegemaakt en vooral of een erg korte LF tijdens borstvoedindsperiode normaal is.
Het lijkt mij sterk dat er een redelijke kans van bevruchting is als er 6 dagen tussen zitten.. hoop het wel voor je maar denk het niet
Het is me om het even, het is zeer gewenst en welkom maar nog even niet is ook helemaal goed. Mocht het zo zijn is vooral manlief erg blij met z'n superzwemmers