twijfels

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 21 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Wie herkent dit.

    Wij willen heel graag een 2e kindje. Mijn man wilde eerst helemaal niet, maar omdat hij zag dat het zo aan mij knaagde besloot hij er ook voor te gaan. Nu zijn we met de 2e ornde bezig en begint ik me af te vragen of hij dit echt wel wilt of dat hij alleen een 2e wil krijgen omdat hij dat eerst helemaal niet wilde.
    Ook bij mezelf slaat af en toe de twijfel toe, ons dochtertje is nu 10 maanden en echt een schat van een meid slaapt lekker door in de nacht van 20:30 t/m 9:00 en soms nog later. Ik denk persoonlijk dat een 2e altijd drukker zal zijn als ons kleine meisje die we nu hebben. Ben ik er wel klaar voor om een 2e kindje op de wereld te zetten.
    Of zijn er meer aan het twijfelen op het forum?
     
  2. laura

    laura Actief lid

    6 nov 2005
    207
    0
    0
    taxixhauffeusse
    hoogeveen
    hmm ik denk dat je beter nog ff kan wachten tot de kleine wat groter is omdat je ook zegt dat t drukker wordt als je er nog een kleine bij hebt tis mijn persoonlijke mening hoor denk wel dat je dr klaar voor bent dat wel maar als je vriend t alleen voor jou doet is t ook niet goed denk ik dan

    succes liefs laura
     
  3. Niet meer actief

    Zo denk ik dus ook hij moet niet een kindje nemen omdat ik het zo graag wil. Ook hij moet er klaar voor zijn.Ik heb gister nog met hem gesproken eroer en hij beweert dat hij het echt graag wil.
    En over de drukte ik doelde meer op het feit dat de 2e persoonlijk drukker zal zijn als mijn dochtertje nu is. En dat vind ik juist helemaal niet erg meer leven in huis.
     
  4. laura

    laura Actief lid

    6 nov 2005
    207
    0
    0
    taxixhauffeusse
    hoogeveen
    oke dan heb ik t verkeerd begrepen maar ik denk dat jullie echt heel goed moeten praten wat de consuquenties zijn enzo en net als hij zegt als ie dr helemaal klaar voor is ja waarom zou je dr dan niet voor gaan maar ik denk wel als je zelf nog twijfelt dat je dan beter kan wachten ermee en wachten tot de kleine wat ouder is dat is mijn mening hoor sterkte

    liefs laura
     
  5. Juut

    Juut Actief lid

    13 sep 2005
    396
    0
    0
    Drechtsteden
    Ieder zijn eigen gevoel, maar persoonlijk zou ik nog even wachten tot je 1e kind wat groter is en meer zelfstandige dingen kan.
    Maar goed, iedereen is vrij om te proberen en regelt het op zijn manier.
    Succes met overwegen

    Groetjes
    juut
     
  6. Niet meer actief

    dank je wel laura voor je uitleg ik ga denk ik voor mezelf goed na of ik dit echt wil. Mijn hele hard zegt ga ervoor maar soms laat me verstand me in de steek en zegt geniet nog van je kleine meisje ze is pas 10 maanden. Maar ja ik heb zo'n onregelmatige cyclus en misschien duurt het wel lang voordat ik dan eindelijk zwanger ben en dan loop je ook nog 9 maanden zwanger. Dan is mijn kleine meisje ook alweer 2 jaar oud. en eigenlijk willlen we niet al teveel leeftijd verschil
     
  7. laura

    laura Actief lid

    6 nov 2005
    207
    0
    0
    taxixhauffeusse
    hoogeveen
    ja oke daar heb je ook weer gelijk aan tis moeilijk om te kiezen mijn vriend en ik zijn net bezig met kindjes krijgen en tis afwachten wanneer ik zwanger ben maar idd wij willen ook niet teveel tijd tussen de 1e en de 2de hebben dus ja tis zo tegenstrijdig stel dat t heel lang duurt voordat je zwanger word maar t kan ook heel snel gaan je weet t niet met je lichaam is echt moeilijk

    succes

    liefs laura
     
  8. Niet meer actief

    nee dat is her vervelende je kent je lichaam van buiten wel maar hoe het er van binnen aan toe gaat weet je niet. En als ik uiteindelijk el snelzwanger zou zijn ja dan loop je ook nog 9 maanden zwanger dus ja het is moeilijk. Ik wil dolgraag een 2e kindje krijgen en het liefst zo snel mogelijk maar soms niet elke dag slaan twijfels toe. Misschien heeft het ook wel te maken met een soort angst dat het weer mis zou gaan. Ik heb namelijk 2 miskramen gehad voor mijn dochterje 1 van 9 weken en 1 van 13 weken. dat heeft zoveel pijn gedaan dat dat ook ergens nog in mijn gedachte ligt dat dat weer kan gebeuren
     

Deel Deze Pagina