Dacht ik gisteren dat ik eindelijk ongesteld zou worden na een cyclus van 75 dagen.. hield het gelijk alweer op.. Smiddags even bloedverloren.. was wel helder.. (maar echt een heel klein beetje) Die avond het ik gekeken hoe het slijm eruit zag, en dat was ook nog steeds roze.. Maar vanmorgen was er weer geen spoortje te bekennen.. Echt niet leuk meer... Zijn er nog mensen die dit ook overkomen zijn? En hoelang heeft het bij jullie geduurd....? Sorry ik moest het echt even kwijt.. Groetjes een gefrustreerde Joyce
dit is me nog nooit overkomen, maar het lijkt me inderdaad errug frustrerend! ik hoop dat je gauw duidelijkheid krijgt, dit is niks. ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je stiekum zwanger bent
Is het geen innestelingsbloeding misschien? Dat lees je hier wel vaker. Ik wil je geen valse hoop geven, maar je weet het nooit! Succes!
Zover ik weet ik het geen innesteling geweest want dan was deze wel extreem vertraagd.. Volgens mij ben ik heeeeeeeeeeel uitgebreid aan het ontpillen want ik heb nog maar 1 keer een natuurlijke menstruatie gehad.. Ik hoop eigenlijk gewoon dat dat misschien wel gewoon weer een menstruatie was.. maar dat lijkt me sterk...
Sorry kheb het nog nooit gehad, denk idd wat joyce ook ook zegt dat je behoorlijk aant ontpillen bent
Hoi Joyce! Mijn eerste cyclus, zoals je wel kunt lezen, heeft 86 dagen geduurd. Ik ben toen 1,5 dag ongesteld geweest, heb echt minimaal bloed verloren.. Ik twijfelde toen ook heel erg of ik dit nu als een menstruatie moest zien, heb toen 2 wk later een zwangerschapstest gedaan(op advies van de verloskundige van dit forum) en die was negatief. Ik kon het dus wel als een menstruatie zien!Ik ben ook vreselijk aan het ontpillen, wanneer ben jij met de pil gestopt? Ik in december 2005. Mijn tweede cyclus kwam, geheel onverwachts, na 28 dagen....Maar ik zal er niet raar van opkijken als deze cyclus weer veel langer duurt Ik weet wat je voelt, vooral in het begin is het erg frusterend Er zijn nog een aantal meiden op dit forum die zo aan het ontpillen zijn, het is erg fijn om hier je verhaal kwijt te kunnen. Je hebt echt steun aan elkaar Nou meid, succes verder en je bent niet alleen Liefs, An
Hoi, ik heb dat ook gehad echt heel erg. ik had het een week voor in ongie werd. Ik dacht ook van jes daar is het en ook gelijk weer weg, was meer met afvegen. Ik hoop dat je snel ongie word of een posi test heb!!!
Hi, Ik heb het nog nooit gehad maar mijn cyclus is zeer onregelmatig (merk ik nu) ik ben nu pas na 45 dagen ongi en dat vind ik al heel erg lang... Maar misschien is het in jou geval een innestelings bloeding! Ik zou het nog ff afwachten en anders ff naar de HA. Heb ik deze week ook gedaan maar nu ben ik "eindelijk" ongi geworden want ik was net zo gefrustreerd als jij... Succes en je kunt hier altijd ff je frustratie kwijt hoor !!
Ik heb zo'n 2 weken geleden de HA gebeld en die wil hebben dat ik nog tot augustus wacht.. ben ik dan nog niet ongesteld dan wil ze mij doorsturen... ik heb het hier ook aan de verloskundige gevraagd.. en het schijnt dus vaker voortekomen... Ik ben 1 januari gestopt met de pil. 6 januari nog een ontrekkingsbloeding en 26 januari mijn eerste natuurlijke menstruatie gehad die 5 dagen duurde.. Dat was wel minimaal maar het "liep" wel door zeg maar... Ze zeggen altijd wel dat je geduld moet hebben, en dat heb ik ook wel maar dit is gewoon echt niet leuk meer... Ik wou dat ik ook kon denken dat het een innesteling was geweest, maar weet zo goed als zeker dat het niet zo is... Mijn man en ik hebben nu 3 weken geen gemeensschap meer gehad doordat onze hond tijdelijk bij ons op de kamer slaapt na een operatie.. ( die hebben we laten steriliseren... wat krom he.. ik probeer zwanger te raken en we laten haar steriliseren).. Toch wel fijn dat ik niet alleen ben.. want zo voel je je wel... Ik hoop dat iedereen die dit ook heeft snel een regelmatige cyclus heeft en heeeeeeeel snel zwanger raakt... Nou kom maar op.. ik ben er klaar voor!!!!!!
Ik denk dat ik maar binnenkort de afdeling Gynaecologie bel.. Want morgen zit ik op dag 100.. Ik zie het ook nog gebeuren als ik wacht tot augustus dat dan de zomervakantie er ook nog tussen komt.. dus langere wachttijden... Heeft er hier iemand wel eens rechtstreeks naar het ziekenhuis gebeld voor informatie omdat je het niet met de huisarts eens was??
dag 100? Dat is bijna 1/3 jaar.......... pffff...... en is dat allemaal dat je aan het ontpillen bent? ja, ik heb er geen verstand van ben nooit aan de pil geweest maar als ik al die verhalen hier lees ben ik maar blij ook!
meid ik zal nog eens die ha bellen en zeggen dat je NU doorgestuurd wilt worden! kom op zeg nog ff wachten tot augutus!! gewoon bellen en op je stepen staan! veel succes!!
Ja vind ik ook hoor, 100 dagen is ruim 3 maanden, dus het word wel tijd dat je nu eens wat duidelijkheid krijgt, ik snap het niet, laat die ha gewoon medicijnen geven om de menstruatie op te wekken. Dan kun je weer verder! En eh, een second opinion vragen is helemaal niet gek hoor. Je kunt het allicht proberen!
ik heb nooit direct het ziekenhuis gebeld maar na 100 dagen mag je best wat meer hulp verwachten. ik zou anders aan de HA aangeven dat je er ook helemaal niet vrolijk van wordt, je al best veel geduld hebt geha den dat je nu echt actie verwacht. snel naar de gynaeco en dan een normale cylcus hopelijk.
Hallo Joyce, Ik zou ook proberen je dokter te laten doorverwijzen hoor! 100 dagen is echt lang! Ik zit na mijn eerste natuurlijke ongi nu op de helft (49 dagen) van jou en vind dat al lang.... Maar ik heb nog wel geduld. Sterkte, meid!
Hoi Joyce, dit duurt wel erg lang. Ik sluit me bij de rest aan. Zou maar eens flink stennig gaan maken bij de huisarts als die je nog niet door wil sturen. Als je de wachttijd van het ziekenhuis erbij telt dan zit je al in de zomer, dus. Heel veel succes. Groetjes Vera
Ik denk dat ik volgende week maar eens bel... De huisartsen geven je met alle gemak jaren lang de pil zonder te zeggen wat voor een troep het eigenlijk is... en nu ik gestopt ben en mijn lichaam lukt het niet op uitzichzelf te herstellen dan moet je ineens maanden wachten... :x :x Ik vind het maar vreemd.. Die verwijskaart zal ik krijgen... haha jullie hebben mij wel wat moed gegeven....