vraagje over innestelingspijn!?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Passoatje, 17 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    @corina: nog geen test gedaan?

2. Sammy79

Sammy79 Niet meer actief

Hoi Dreamgirl,

Als ik zo jou berichtjes nog eens goed door lees. En ik ben even gaan zoeken op het forum lijkt het er idd wel op dat je zwanger bent. Maar we gaan niet te vroeg juichen. Anders is het zo'n teleurstelling hé!

Ik ga nu opschieten meiden ik moet zo naar m,n werk. Ik ga vanavond weer even verder lezen.

Fijne dag:D

3. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Jelly: jawel, eerste was een twijfelend plusje op woensdag en gisteren een negatieve.. dus ik weet het f niet meer wat mn lichaam met me aan het uithalen is

4. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    @corina: hmm ze zeggen dat testen voor je nod niet verstandig is omdat er anders een uitslag kan komen die niet correct is. Vanaf je nod schijn je pas genoeg hcg in je lijf te hebben om positief te testen. Maar ik lees ook weer verhalen van mijn meiden die wel vroeger positief teste. Hmm maar nu weer negatief dus? Welicht toch je cyclus nog iet wat in de war? Heb je je eisprong gevoeld deze maand en dus goed geklust?

@sammy, tja meid soms lees ik toch ook echt dingen dat ik denk, ik ben zwanger maar durf dat niet te hopen. Denk gelijk enge dingen vanwege die pijnscheuten zoals een bbz of cysten..word gek van mezelf!

Werks!

5. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Klussen hebben we zeker weten goed gedaan haha maar ik kan er naast zitten met het berekenen natuurlijk.
    Ach gewoon nog even paar daagjes afwachten en dan weer een test er tegen aan gooien.
    Zolang ik niet ongesteld wordt gaat het de goede kant op.

6. Sammy79

Sammy79 Niet meer actief

Zo daar ben ik weer. Ik heb sinds vanmiddag krampen in mijn benen. Wie heeft daar ook last van? Ik heb volgens mij iets daarover gelezen op het forum. En laat ik daar nu last van krijgen.

Ik ga nu mijn mandje in. Ik lees morgen even verder.

Weltrusten.

7. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Hey meiden,

Ik had toch een berichtje bij de verloskundige geplaatst ivm mijn symptomen? Incl. die pijnlijke steken die ik gisteren had....dit was haar antwoord:

Dit kan inderdaad een teken van een innesteling zijn.
    Het blijft ontzettend spannend! maar nog heel even afwachten en dan kan je testen!

Weet je wat ik nu ook voel, sorry voor de details, maar mijn binnenste schaamlippen zijn iet wat gezwollen en heel zacht, en constant een natte waterige schede uitgang en tevens die doorzichtige afscheiding. Mijn borsten zijn nog steeds vol, vooral de zijkanten vullen aardig op nu, tepels nog steeds gevoelig en vanavond zag ik zelfs dikke blauwe aderen naar mijn tepels lopen....

Vanavond bij vrienden geweest die een dochtertje van 1 jaar hebben, zo lief, bekijk ik vakantiefoto's van ze en denk ik, dat wil ik ook, als gezinnetje op vakantie...heerlijk...

Och meiden, het klinkt heel stom, durf het bijna niet te zeggen, zeker als ik het mis heb, maar heb altijd een gedachte gehad dat ik direct zwanger zou raken van een meisje...vraag me niet hoe ik erbij kom...weet het echt niet, het geslacht zou me ook echt niets uit maken, weet ook echt dat in de 1e ronde zwanger raken uitzonderlijk is..maar dat heb weleens in mijn gedachte gekregen...het zou toch niet??

Nou, ik ga maar slapen, morgen om 05.45 op...

8. Lady K

Lady K Bekend lid

7 aug 2009
    652
    0
    0
    Zou kunnen, had ik ook ook. Kleine steekjes.
    Daarna bleef het een zeurend gevoel tot aan mijn NOD. Dus niet kramperig.

9. Passoatje

Passoatje Actief lid

20 aug 2006
    318
    0
    0
    Sint-Truiden
    aardig clubje hier :D iedereen succes gewenst met het zwanger worden :) ! ik duim alvast voor jullie

10. Passoatje

Passoatje Actief lid

20 aug 2006
    318
    0
    0
    Sint-Truiden
    even een vraagje , als ik mijn eisprong rond de 14de september heb gehad , klopt dan mijn banner wel? mag ik dan al binne 4 dagen testen? ik dacht dat ik pas binne een dag of 10 mocht teste :)

11. Passoatje

Passoatje Actief lid

20 aug 2006
    318
    0
    0
    Sint-Truiden
  12. Sammy79

Sammy79 Niet meer actief

Hi Passoatje,

Ik heb mijn eisprong ook rond 14 september gehad. En mijn nod is 28 september. Dus vanaf 28 september kan ik testen.

13. Sammy79

Sammy79 Niet meer actief

Goedemorgen Dames,

Hoe gaat het met jullie? Ik heb een vreselijke nacht achter de rug:x Bijna niet geslapen. Ik weet niet wat er allemaal gebeurde in mijn buik. Maar het zat flink te rommelen. Ik ben er vannacht twee keer uit geweest voor de grote boodschap. Sorry voor de vieze praat;). Misschien een griepje. De krampen in mijn benen heb ik nog steeds. Even afwachten wat dit allemaal te betekenen heeft. Borsten zijn ook nog steeds gevoelig.

Jullie zien mij vandaag denk ik niet meer. Ik heb een drukke dag voor de boeg.

Fijne dag

14. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Wauw ik vind het wel spannend allemaal om te lezen vooral, omdat ik jullie meiden allemaal in dezelfde fase als mij zie.
    Ik heb mijn eisprong afgelopen donderdag (19de) gehad, maar echt heftig gezeur in mijn buik en erg moe. Ik heb maandagavond gevreeën met mijn partner. Ik wilde die donderdag natuurlijk ook, maar dat vond meneer te kunstmatig:( Aahja het is onze 1ste maand dus begrijp zijn punt wel.
    Anderzijds ben ik wel benieuwd of het fysiek mogelijk is zoveel dagen tussen gemeenschap en eisprong? Ik voel nu allemaal rommelingen in m'n lijf. Wellicht omdat ik het wil voelen:) Ik wacht het denk maar gewoon af inplaats van scenario's bedenken.

15. Nala22

Nala22 Lid

8 sep 2009
    75
    0
    0
    Hey dames,

Ik kan nog niet mee praten met jullie, heb mijn ei pas 1 okt.
    Vindt het wel spannend om alvast mee te lezen.
    Dit is ook mijn eerste ronde!

Ik ga duimen voor jullie allemaal,hoop dat het is gelukt!

Liefs

16. Sammy79

Sammy79 Niet meer actief

Hoi dames,

Nog steeds dat vreemde gevoel in m,n buik. Ik ken dit gevoel eigenlijk niet. Het is anders als ongesteldheids buikpijn. Het zijn een soort van krampen. Hebben jullie dit ook. En dat het al dagen aanhoud.

Weltrusten

17. Patriciaa

Patriciaa Actief lid

28 jun 2006
    467
    0
    0
    Gelderland
    Hoi hoi,

Zo spannende berichten hier :)
    Is goed als ik mee duim voor jullie?
    Bij mij is het ook spannend zit in ronde 1.
    Heb sinds kort last van pijnlijke borsten,misselijk,hoofdpijn,kramp in benen,moe en soort menstruatie gevoel in mijn baarmoeder.
    Dit kan bij mij net zo goed "ontpillen" zijn hoor :(
    Bij mijn eerste kindje duurde het een jaar voor ik zwanger werd hopelijk gaat het nu sneller.
    Ik blijf gewoon hoop houden ;)
    Duimen jullie ook voor mij?

Groetjes,
    Patricia

18. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Het is zeker spannend meiden!!
    Hebben jullie ook dat de schedeuitgang elke dag wat vochtig is, binnenin mijn vagina (sorry voor de details) is het heel zacht en gezwollen...ook mijn binnenste schaamlippen zijn wat dikker, nu weet ik niet of dit hoort hoor....maar op het forum vroeg iemand die net 4 wkn en 1 dg zwanger was of het hoorde dat haar vagina zo vochtig was...het antwoord:
    Ja, de baarmoedermond en vagina zijn heel rijk doorbloed in de zwangerschap, daardoor heb je meer afscheiding.

Verder doen mijn tepels nog steeds zeer, heb ik vollere borsten, rommelende darmen (verstopping/diaree-achtig)...verder geen raar gevoel meer in mijn buik...

Zucht, weet het echt niet...

19. Sammy79

Sammy79 Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik weet het ook even niet meer. Ik heb nu niet meer het gerommel in m,n buik. En van m,n borsten eigenlijk ook geen last meer. Misschien toch naar een volgende ronde. Mijn afscheiding was niet veranderd. Dus daar kan ik je niet mee helpen Dreamgirl.

Ik laat het maar een beetje op me af komen denk ik. Hier word ik anders zo onzeker van. Het komt vanzelf. En ik denk juist op een moment dat je het niet verwacht.

Hebben jullie trouwens laten pendelen. Ik wel en bij kwam eruit van Nessy november 2009 zwanger van een jongen. En van Wilma nov/dec zwanger van een jongen. Ik ben benieuwd.

20. Patriciaa

Patriciaa Actief lid

28 jun 2006
    467
    0
    0
    Gelderland
    Hoi hoi,

Sammy dat wil niets zeggen hoor.
    Je kan gewoon zwanger zijn.
    Niets is zeker tot je ongi bent of een test heb gedaan ;)

Bij mijn eerste kindje had ik in begin ook niet dagelijks dezelfde klachten.
    Wel toen ik verder was in mijn zwangerschap.

Mijn afscheiding tja ik weet het niet hou dat niet zo in de gaten :(
    Het is bij mij na het plassen afvegen en doorspoelen.
    Ik ga er denk eens op letten.

Wel zijn mijn schaamlippen gevoeliger en dikker lijkt het wel.
    Maar wat dat inhoud weet ik niet.
    Had het namelijk bij het ontpillen van mijn eerste ook en ook toen ik zwanger was.

Lekker verwarrend he meiden :p laten we het er het beste van hopen voor ons alle.

Groetjes,
    Patricia

Deel Deze Pagina