Mijn nod is ook rond 1 november! Kunnen we samen wachten. Wat duren de weken dan ineens lang he? Hoe lang zijn jullie bezig?
Welkom alle nieuwe dames. Ja het wachten duurt ineens heel lang. Normaal vlogen 8 dagen zo om. En nu lijkt de tijd wel te kruipen hihi. Wel leuk dat we weer een clubje hebben. En hopen dat we allemaal zwanger zijn. Wij zitten nu in rode 3. Groetjes, Sammy
Hoi hoi, Mijn NOD is a.s. dinsdag. Ook spannend allemaal. Heb me dit weekend aleen niet kunnen beheersen en dus toch een test gedaan. Helaas negatief.. Maar vanmorgen was wel weer mijn temperatuur gestegen. (zie temp kaartje bij mijn foto's). Pffffttt inderdaad dat zitten op het wachtbankje duurt lang!!!!
Zeg dat ja!! Ik heb amper witverlies meer... ook weinig aan mn buik gevoeld vandaag en zie t dan ook meteen weer somber in.. Pfffff... tel de dagen af! Sterkte allemaal!
zou wel nog vroeg zijn ,maar het zou kunnen. ik had iets vreemds bij de innesteling dat ik jeuk had en bultjes bij mijn stuitje en polsen, bleek van de zwangerschap hormoon te zijn, maar ik heb voor de rest geen pijntjes gevoeld pas toen ik verloor. maar zoals al gezegd wordt iedereen is weer anders
Ja ik heb al weinig geduld en dan moet je ook nog 2 weken wachten.. pff haha. Wij zijn in 2006 gestopt met de pil. voorjaar 2007 naar de huisarts geweest & augustus 2007 weer, toen sept.2007 naar het ziekenhuis en toen werd er PCO geconstateerd. In januari begonnen met de behandelingen en helaas november 2008 een miskraam gehad met 7,5 week en in januari 2009 weer een miskraam met 6 weken en juli 2009 weer een miskraam met 5.5 week zwanger. Dus al een hele geschiedenis...
Jeetje Renieta wat een verhaal! Wat verschrikkelijk voor jullie. Heb net even gegoogeled wat pco is: maar kunnen ze daar ook wat aan doen? Wij zijn net in de eerst ronden dus ik mag nog helemaal niet klagen.
PCO gaat nooit weer over, ja dan moet ik van 82 kg naar 67 kg gaan bijv. Moet ook steeds afvallen van de gyn. Maar echt er wat aan doen.. nee. Het is wel mogelijk om zwanger te worden, dat heb ik na 3x inmiddels al wel bewezen, het is nu alleen nog de kunst dat het voor een 3e keer goed mag gaan.
Jeetje wat een verhaal Renieta. Ik hoop dat je nu meer geluk hebt. Hier veel gerommel in mijn buik. Nog 7 dagen wachten tot nod........
Ja heftig he, is het ook. Ik heb steeds zo'n raar gevoel in me onderbuik, alsof je volle blaas hebt. Herken je dit ook? of iemand anders?
Ik heb wel steeds gerommel in mijn buik. Meer steekjes/krampjes. Ik hoop niet dat het met een aankomende ongi te maken heeft. Nog 6 dagen tot mijn nod. Hoeveel dagen tot de nod zit iedereen?
over bultjes en jeuk gesproken... gisteravond was ik er bijna van overtuigd dat ik naar de volgende ronde kon kreeg ineens pukkeltjes in mn nek en achter mn oor die jeukten de hele avond hele felle steken in mn lies.. voor dat ik naar bed ging getempt (doe ik sochtends en savonds) was mn temp ineens laag, 62.3 (normaal savonds niet onder de 62.5) dus ik dacht ohjee.... die steken zijn vast omdat mn ongi eraan komt... ik had t ook heel koud! Nou JEUK gehad vanacht!!! vanmorgen allemaal krassen op mn lijf en mn temp was weer hoog! 62.7 Heb steeds dat ongi gevoel maar er komt nix.... Grrrr... waarom ik dan die tempdip had?? ik hoop zo dat k nie ongi word... :x __________________
hoi allemaal Ik ben nieuw hier en heb jullie berichtjes hier gelezen.. Iemand al goed nieuws hier?? Ikzelf moet nog een paar daagjes wachten met testen mijn NOD is op 6 november. Dus erg spannend. Heb niet echt veel last van kwaaltjes alleen een lichte ongi pijn sinds 1 week nu in de onderbuik en rug heb sinds gisteren gevoeligere borsten maar niet dat ik moet zeggen ze doen vreselijk pijn. Dus ben benieuwd
welkom sweetangel. hoe lang zijn jullie al bezig om zwanger te raken? hoe is het verder met iedereen? hier komend weekend of maandag de volgende iui. dus weer spannend! groetjes marjolein
Hoi Marjolein wij zijn nu 11 maanden bezig in maart heb ik een miskraam gehad was 11 weken.. sindsdien niks meer het is erg vervelend omdat ik een onregelmatige cyclus heb maar we houden de moed erin Het is nu afwachten tot vrijdag of de duiveltjes komen en anders waag ik het weer eens een test te doen vind het zo eng om te testen om dan teleurgesteld te worden we willen het zo graag. Groetjes
Hallo Allemaal, Ik heb even jullie kwaaltjes gelezen en heb nu zelf ook een vraagje. Ik heb vanaf gisterochtend hele erge krampen/steken in mijn linkeronderbuik zo erg dat ik op het punt heb gestaan om ermee naar de ha te gaan. Het is nu weer weg af en toe nog wat steekjes maar niet meer zo erg. Zou dit innestelingspijn zijn geweest of gewoon last van mijn darmen?? Ik moet over 1,5 week ongi worden zou dus wel vroeg zijn of niet. Groetjes Klungel
en hoe is het nu met iedereen? hier deze maand mijn eisprong gemist dus geen iui gehad.... was heel erg balen! Nu een longontsteking dus antibiotica, heb er gelukkig wel een gekregen die zwangeren ook mogen gebruiken dus dat scheelt wel!
hey hey marjolein, Zeker een tijdje geleden wat balen zeg dat je geen eisprong gehad hebt. Ik ben nog steeds aan het wachten op mijn ongi nog steeds niets te bekennen vind het nu toch wel erg lang duren 2 oktober was het begin van de cyclus.. Heb van 2 weken terug een test gedaan maar negatief..Heb sinds 3 dagen last van een natte broek heel gek dunne witte afscheiding de eerste keer veel verlies leek wel of ik in me broek had geplast en nu zijn het kleine beetjes nog nooit eerder gehad sinds vandaag last van lichte steekjes in de onderbuik soms links dan weer rechts weet ook niet meer wat ik moet denken.. ga na het weekend maar weer een test proberen is die negatief dan maar eens richting huisarts... Groetjes