vraagje over innestelling!!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mamakaatje, 28 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    Hoi meiden,
    Ik heb de 21e mijn eisprong gehad na mijn mk. Heb hem heel goed gevoeld en die dag had ik ook een controle echo waarop de gyn kon zien dat het eitje op springen stond. 's middags hebben we er toen gelijk maar gebruik van gemaakt. Hopelijk was dat nog op tijd???!! Eitje sprong 's nachts. Nu heb ik vandaag wat krampjes/steken. Lijkt op menstruatiekrampen. Ze komen en gaan. Verder een tintelend gevoel in mijn buik. Zou dit dan toch de innestelling kunnen zijn?? Herkennen jullie dit of maak ik mezelf gek omdat ik het zooooo graag wil.

Alvast bedankt meiden.

Liefs mamakaatje

2. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    Hej hej,

De tijd na de ovulatie kan goed overeenkomen met een innesteling..Is nu 7 dagen geleden, toch? Dan zou het erg goed kunnen! Nog een weekje wachten! Succes

3. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    enne, ja jezelf gek maken kunnen we ook allemaal prima, wat t hart wil, kan t lichaam doen voelen...T is niet anders...Dat hoort er schijnbaar bij...! Maare, het kan dus goed he, keep that in mind;)

4. LiittleOne

LiittleOne Fanatiek lid

25 nov 2010
    1.220
    1
    0

jaa..gelijk heb je.
    daar kun je af en toe helemaal gek van worden, dat je denkt alles te voelen!
    ik heb het zelfs een keer zo erg gehad dat ik schijnzwanger geweest ben! opgezette borsten, 'bandenpijn', geen menstruatie, ochtendmisselijkheid..
    ik voelde alles wat met een zwangerschap te maken had!
    voor uitkijken dus!
    niet jezelf gek maken..maar het op een loopje laten!

Deel Deze Pagina