Top Merkschoenen - Merkschoenen stukken goedkoper! Ze hadden ze daar in heel veel verschillende kleurtjes en patroontjes!
Op de site worden heel veel merken vermeld, maar niet Ipanema. Ga toch maar een poging wagen als ik in de stad ben....Jij ook bedankt voor de tip!
Ik heb ze bij een sportzaak hier in het dorp gekocht, The Empire. Niet een maat groter gekocht, gewoon 25 die ze ook heeft van haar zomerschoenen en ik denk dat ze er wel de zomer mee door komt. En het liefst loopt ze er hele dagen op.
Dat Topmerk Schoenen, is ook de schoenenzaak in Batavia Stad. Ik kom regelmatig in Lelystad, is vanuit A'dam ook helemaal niet zo ver en best leuk om een keer kleding te shoppen.
Waar woon je? Ik heb vandaag een ontzettend groot assortiment van die slippers gezien bij De Vrijbuiter in Roden. Dit is een grote zaak met vakantie- en kampeerspullen, tenten, kleding, tuinsets. Ze hebben ook een vestiging in Gouda en Roermond. Diezelfde slippertjes heb ik vanmiddag bekeken, ik vond ze ook erg leuk!
Balen, ik ben daar een maand of 2 geleden geweest....Dus dat duurt wel even voor ik daar weer ben..... Ik woon vlakbij Zoetermeer, dus Batavia stad is echt een dagje uit die ik echt moet plannen...
Die ga ik ook even bellen. Zitten in berkel en rodenrijs, da's vlakbij mijn werk! Trouwens al best veel tips, super! De winkels waar ik tot nu toe gekeken heb , hebben ze of alleen dames, of alleen grotere kindermaten. Hoop zo dat het gaat lukken! (tja, als ik wat in mijn hoofd heb.....)
ik heb ze hier bij een schoenenwinkel gekocht heet de stapper.. maar of dat een algemene winkel is of gewoon 1 hier dat weet ik niet... ze gingen pas vanaf 21/22 hier (misschien ook kleiner dat weet ik niet dan waren ze op) en heb ze vast meegenomen voor mn dochter ze heeft 20.. maar zij pas ze gewoon al dus vallen niet ruimer .. had schoenen gekocht maat 20 en die vallen steeds uit, die slippers houd ze netjes aan... tot mijn verbazing... ze zijn erg schattig vind ik!
Daarom wil ik ze liever niet online kopen, het ene model schijnt groter te vallen, en het andere weer niet. Dan kan ze ze gelijk passen. Leuk dat je geslaagd bent!