Hallo dames.. Ik heb deze maand ovulatietestjes gebruikt..nu waren ze niet zo duidelijk..allemaal heel licht maar op 8 november toch een donkerdere..nu dacht ik dus dat die positief was want de 9e was hij weer lichter..daarna niet verder getest.nu had ik op 12 november ineens felle steken en menstruatie gevoel.nu twijfel ik dus of dat dus mijn eisprong was.later als de ovulatietest aangaf dus.wat denken jullie? Ps krijg geen foto erbij.heb wel via de paperclip een bijlage geupload maar verder dan dat scherm kom ik niet
Lastig om zonder foto te beoordelen. Een knaller is eigenlijk niet te missen, de streep moet echt net zo donker of donkerder zijn als de controle streep. Zolang die lichter is is de test niet positief. Ovu's kunnen schommelen, dus dat ie iets donkerder was en daarna weer lichter kan en is vrij normaal. Weet niet op welke dag in je cyclus je zit? Zou echt even doortesten, de krampen enzo kan juist van het groeien van het eitje zijn.
Ja ik krijg de foto er niet op..als k op bijlagen beheren klik zie k dat ik hem 2 x heb toegevoegt maar er staat verder niks..kan alleen sluit venster doen en dat doet ie ook niet ..vreemd..maargoed De test was ong net zo donker met een iets donkerder pennestreepje ernaast.heb een cyclus van ong 36/38 dagen plus late ei..volgens mijn berekening moet ie dus ong rond de 10 e zijn.laatste menstruatie was van 20 tot 26 okt.vruchtbaar slijm had ik op 9,10,11 Nov 12 niet echt meer.snap er niks meer van
Ja, foto is inderdaad gelukt!!! Zo van de foto zeg ik nog niet positief, kan zijn dat die in het echt wel donkerder is maar het is op de foto niet goed te zien. Is dit je eerste ronde met ovulatietesten? Of hoe waren de andere keren je positieve testen?
Kijk, dit was mijn rijtje. Daarop is heel duidelijk de knaller te zien, dus ik denk echt dat je hem nog niet hebt gehad.
Hij is in het echt idd wat donkerder.heb bij mijn vorige zw.schap ook ovutestjes gedaan alleen die waren allemaal veel donkerder..ook de negatieve. Omdat mn vruchtbaar slijm wel klopte met de test ging k er dus vanuit dat t wel klopte want de 12 had ik het niet echt meer..pas toen het weg was ineens felle steken en hele dag wat gezeur in mn buik.denk dat k er dan toch vanuit moet gaan dat de ei pas de 12 was