meiden.. ik heb weer wat.. pfffff nu ben ik bezig met puregon en deca.. heb vrijdag mijn eerste fm gehad... gisteren dus... en nu had ik vandaag heeeel veel slijm... was taai... nooit eerder gehad... is dat normaal?!?!?!? of gaat er hier nu iets goed mis? heb ik nu mijn ei.. ik weet niet zo goed wat het allemaal is aahahaha
Ik krijg meestal ook meer last van slijm gedurende het spuiten van de puregon. Ik denk dat dat normaal is. Ik denk niet dat je ei nu al springt, dat is onder controle door de medicatie. Veel succes maar weer, liefs Hope
Ik heb Gonal-F gebruikt voor de eicel-rijping en kreeg daar een paar dagen voor de punctie ook veel wit dik slijm van. Ik dacht zelf dat het ermee te maken had dat je baarmoederslijmvlies dikker wordt maar ik heb er verder niet over nagedacht eigenlijk en heb het ook niet gevraagd in het ziekenhuis. Na een paar dagen was het over..... dus ik denk dat het normaal is.
is idd van slijmvlies. ik heb daar nu ook last van, en mijn baarmoederslijmvlies is nu ook goed op dikte dus denk dat het normaal is heel veel succes meid
ok hihi.. goed teken dus! pffff dom he.. ik weet dat echt niet meer van de vorige keer.. dinsdag heb ik mijn 2e fm...
dag meiden ja verder voel ik me best goed, ik ben er niet zo heel erg mee bezig als de eerste keer. heb nu andere dingen aan mijn hoofd ook.. voel me niet echt ziek.. ja opgejaagd en af en toe kleine pijntjes in de buik. maar nu t weer zo dichtbij komt begint t toch wel weer erg te kriebelen. donderdag moet ik 3e fm en dan zaterdag of maandag de punctie?!?!?! hoest met jullie dan?