hoi dames nou de tekst zegt het al na hoeveel rondes clomid 50 + pregnyl was jij zwanger? ik zelf zit in de 3e ronde mag over 4 dagen testen maar heb nergens last van dus mischien weer door naar de volgende ronde gr patricia
Hey meis, Ik denk dat er wel dames zijn hier die in hetzelfde schuitje zitten maar zoals je misschien is opgevallen is het vrij rustig op het moment hier.. het is tenslotte kerst en velen hebben familie over de vloer of moeten zelf ergens op visite. Helaas kan ik je niet helpen.. ik ben nog niet begonnen met Clomid, ben aan't wachten op ongi en dan kan ik starten. Ook zal ik geen pregnyl gebruiken.. dat is in ieder geval niet besproken. Hoe dan ook veel succes en ik hoop voor je dat het snel raak is!
Wij hebben maandag onze eerste poging IUI, heb Clomid geslikt en moet morgenavond de Pregnyl zetten. Dus ik kan er nu nog niks over zeggen!
nu zesde ronde clomid + pregnyl (waarvan de laatste 3 rondes in combinatie met IUI) maar nog niet zwanger ... mirza
ik heb wel clomid en pregnyl gehad in combi met IUI eerste IUI niet raak , 2e keer clomid 100 en pregnyl maar geen iui ook niet raak 3e ronde clomid en pregnyl raak
Hier geen zwangerschap na Clomid & Pregnyl. De hormonen sloegen wel goed aan, maar dat heeft niet in een zwangerschap geresulteerd. Uiteindelijk is het met ICSI gelukt. Succes verder!
dank jullie voor je reacties ik zelf moet (niet) over 2 dagen ongesteld worden maar meestal heb ik 3 dagen bruin bloedverlies ervoor maar nu nog steeds helemaal niets gr patricia
Dat is afwachten, daar is nu nog niet zoveel van te zeggen. De ene keer heb ik van tevoren bruinverlies en is dat een voorbode van mijn ongi. Een andere keer word ik van het ene op het andere moment ongesteld en is het meteen helderrood bloedverlies. De hormonen kunnen daar soms ook weer effect op hebben. Nog een paar dagen wachten dus!
hoi ik heb altijd van te voren bruin verlies al 3 dagen van te voren en nu zit ik 1 dag voor me nod en nergens last van geen ongi te bekennen geen kramp niets
Ik ben het met Jippie eens, maar het is hoe dan ook spannend nu natuurlijk! Hou ons op de hoogte he?!
tot nu toe nog steeds geen ongi te zien wel heb ik krampen veel anders dan ongi krampen heel raar morgen ga ik testen! ik heb vandaag wel een heeeeeeeeeel erg klein beetje bruine vloed gehad echt heel weinig en met afvegen niets dus ik wacht tot morgen en dan zie ik wel wat er gebeurt zo spannend
Hoeveel dagen zit je dan nu na je Pregnyl-injectie? Als dat nog in je lichaam zit, kun je namelijk vals-positief testen. Pregnyl is na ongeveer 12 dagen uit je lichaam, eerder testen heeft dus geen zin.
ik zit nu 17 dagen naar mijn pregnyl injectie zou vandaag me nod moeten hebben maar heb vanochtend negatief getest dus mischien komt het nog maar echt nog nergens last van we blijven hopen
Hallo, Heb zelf alleen Chlomid gebruikt, bij de derde ronde was het raak. Ook ik had trouwens bij Chlomid 3-4 dagen voor NOD bruinverlies, en het uitblijven daarvan betekende voor mij dat het raak was... Ik duim voor je! Neeke
vandaag nog niets te zien wel een beetje bruin bloed gezien maar dat is nu al weer weg spannend...... we sluiten het jaar hopelijk niet weer ongesteld af