Nuby spenen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Linana, 29 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linana

Linana Niet meer actief

Wie weet of alle nuby spenen op alle flessen van nuby passen?
    Dus ook bijvoorbeeld een normale nuby speen op de tuitbeker vanaf 6 maanden.

Mijn zoontje vindt de tuitbeker helemaal geweldig, alleen komt er veel te veel water uit de tuit.... Echt zielig (hij heeft teveel zuigkracht)

Nu had ik bedacht om een normale nuby speen erop te zetten, maar die zijn hier nergens te koop in de winkels in de buurt en ik moet dus bestellen. Maar ik heb ook geen idee of dit zal passen.
    Iemand die me hiermee kan helpen?

2. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Datzelfde probleem had ik ook met de drinkbeker (tuitbeker) van Tommee Tippee in vergelijking met de speen... mijn tip: tuitbeker blijven aanbieden!

Op die manier leren ze beter hun zuigreflex te reguleren en dit is ook beter voor de spieren in de mond...

Het is wel zielig als ze zich verslikken, maar de aanhouder wint.

3. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    volgens mij passen de spenen ook op de tuitbeker. wij zijn nog niet zo ver, maar ik dacht dat ik dat gelezen had. via internet zijn ze goed te bestellen, in de winkels zijn ze helaas erg weinig. anders vraag je het bij een internetwinkel, kunnen ze het vast wel vertellen. bij Babyandmore, van babybenodigdheden tot tienerkamer zijn ze in ieder geval

Deel Deze Pagina