Ik zat me net te bedenken dat ik eigenlijk dit forumbezoek moet stopzetten voor vandaag en de computer moet uitzetten. Heb er weer lang genoeg achter gezeten (mag morgen testen dus ben de hele avond aan het zenuwen en vroeg gaan slapen heeft geen nut...). Maar ik ben ook weer te nieuwsgierig of ik antwoorden heb op mijn berichtjes... Vervolgens vroeg ik me af hoe jullie dat doen. Zelf heb ik een laptop en zit ik op de bank tv te kijken (mijn vriend is vanavond aan 't werk) met de laptop naast me op tafel. Dan is de verleiding dus heel groot om de laptop aan te houden en regelmatig te checken of er een nieuw berichtje is binnengekomen. Bezoeken jullie het forum ook middels een laptop op schoot, of zitten jullie in een studeer-/computerkamer, of zit je aan een bureau in de huiskamer, etc. En zitten jullie ook ongemerkt langer achter de computer dan je eigenlijk van plan bent ?
Ik heb de pc in een computerkast in de huiskamer staan en die staat 24/7 aan en online. Dus ja, zit er behoorlijk veel aan, maar tis nu dan ook nog een van de weinige dingen die ik nog kan, verder waggel ik van de stoel naar de wc, naar de bank, naar t bed en weer naar de pc
nou als ik eerlijk ben zit ik tegenwoordig geloof ik wel zo'n anderhalf uur per avond achter de computer. komt ook omdat ik s ávonds meestal alleen ben omdat mijn man dan werkt. hij is maar 2 avonden per week thuis dus ik heb alle tijd alleen wil hondlief ook soms wat aandacht. ach ja het is ook een soort van therapie he om zo je hart te luchten en andere een hart onder de riem te steken. fijne avond! kuzz
ja heel erg herkenbaar mijn vriend en ik hebben beiden een laptop en hij moet ook vaak even lappen...leuk stel he hihihi hij noemt me al een junkie
Ah gelukkig, ik ben niet de enige die af en toe veel uurtjes spendeert met het forum. Niets verkeerd mee bedoed hoor, want ik vind het heerlijk dit forum, zeker de laatste daagjes voor de NOD dat je toch aan niets anders kan denken ! Mijn vriend werk ook regelmatig 's avonds en dat zijn ook de avonden dat ik achter de computer zit. Als hij vrij is staat de computer uit, dan heb ik andere afleiding genoeg !
wij hebben ook een tijd afgesproken..haha want anders kan mijn vriend wel de hele avond en nacht voor zijn werk bezig en daar heb ik geen zin in haha..en ikke ook heel lang forummen haha jij morgen dus ook testen pooltje ik ga ook morgen testen
ik ben ook heel wat avonden online en overdag als de kleine naar school is maar als de kleine thuis is of hubbie is er dan staat ie vaak uit behalve op zondag ofzo als hubbie dvd ligt te kijken ik zit hier met de laptop op tafel in de kamer vind het niet handig op schoot maar wel draadloos hihi
Ik zit op onze studeerkamer (lees: weggepropt in een veel te vol hok wat aan een dringende opruimbeurt toe is.. ) maar ik krijg binnenkort een laptop.. Ik zal blij zijn als ik beneden kan gaan zitten. Ik voel me nu zo vaak schuldig als ik te lang blijf zitten..
Ik heb een kantoor aan huis en daar zit ik achter de computer. Mijn man heeft boven zijn eigen computer. Het is wel heel verslavend, ben vooral flink gaan forummen tijdens mijn zwangerschapsverlof. Kon niet veel doen, dus mooi tijdsverdrijf. Alleen ben ik nu wat verslaafd geworden, haha!
ik zit boven op zolder nu met de kleine op m'n arm. hij is net eindelijk in slaap gevallen. ik wil graag een laptop dan kan ik ook beneden zitten, lijkt me toch wel fijner dan alleen boven!
Wij hebben een pc op zolder staan maar die wordt alleen gebruikt als mijn man wat wil downloaden of er moet iets geprint worden. Verder staat de lapper (laptop) beneden en bij gebruik zitten we meestal aan de eettafel (kunnen we nog lekker met elkaar praten)
Hier meestal achter het bureau in de woonkamer, maar soms met de laptop op de schoot op de bank. Ligt er maar aan.