Vannacht heb ik zelfs ge-internet op de babykamer Het ledikantje staat tijdelijk op onze slaapkamer en de laptop stond op de commode. Das toch wel heel erg he Tja, je moet wat als je niet kan slapen en op je beebje wacht
Haha hier nog 1 met laptop op de bank.... Vind het heerlijk zo'n ding. Ik heb zo'n tuut aan de bank waar je heerlijk met je benen op kan zitten, en daar staat hij eigenlijk altijd. Hij staat ook altijd aan.... Maar ja, als je verslaaft bent moet je elk moment van de dag kunnen kijken.
Ik zit daar waar ik internet heb op het forum Doordeweeks overdag is dat dus vaak op het werk (lang leve ICT'er zijn ), thuis veel op de laptop op de bank of in bed en anders op m'n pc die op zolder staat (al heb ik met name doordeweeks vaak de puf niet meer om 's avonds uberhaupt nog achter de pc te kruipen...)
Mijn man en ik hadden beiden een eigen computer toen we nog niet getrouwd waren en die hebben we ook allebei meegenomen. We hebben dus, heel luxe, allebei onze eigen PC op een eigen bureau in de woonkamer staan . Die van mij staat gerust hele dagen aan, omdat ik meestal ook gewoon de hele dag thuis ben. 's Avonds doe ik 'em meestal uit, omdat ik dan wat anders wil doen. Meestal kan ik goed met mezelf afspreken dat ik na een uurtje forummen hier, niet nóg een uur ga forummen. Soms heb ik een post geplaastst waar ik heel graag antwoorden van wil lezen, dan laat ik get forum nog wel open staan om af en toe te checken.
Onze pc staat in een computerkastje in de huiskamer. Dus als we hem niet gebruiken, deurtjes dicht en je ziet geen pc meer. Alleen komt dat vrij weinig voor. Ik ben toch wel erg verslaafd aan dit forum.
wij hebben 2 laptops.. aangezien mijn vriend altij moet tekenen op die laptop.. Ik kan dus zitten waar ik wil zitten...........of liggen
In ons huis is de kast onder de trap in de huiskamer weggehaald, speciaal voor een computerhoek.... Toen de computer nog boven stond zagen mijn man en ik elkaar zo weinig 8)
Thuis met laptop op de bank, op de eettafel of computerkamer. Maar 9 van de 10 keer bezoek ik tijdens mijn werk deze site.