Vraagje over jullie voordeur

Discussie in 'De lounge' gestart door puzzelstukje, 28 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.150
    3.026
    113
    Nederland
    Wij hebben een dichte deur. Lijkt me maar niks een deur met glas, kan iedereen je zien savonds en snachts.

2. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    leuk al die verschillende meningen!

Wij hebben nu een winkel op het oog waar we de deur gaan bestellen. En ze kunnen er ook zo'n 'oogje' in maken. Dan kunnen we wel zien wie er voor de deur staat. Ik denk dat we daarvoor gaan. Want een raampje zie ik toch echt niet zo zitten.

Melaniie: daar ben ik dus ook bang voor, en omdat wij open deuren hebben in de gang, kijken ze recht naar onze bank.

Op dit moment hebben wij hier een heel groot stuk glas ter grootte van een deur en daar zien ze ons ook doorheen. Het is wel met een werkje erin. Maar als ik alleen ben s avonds wil ik liever niet open doen (ik weet het ben een watje, maar dat vind ik niets) En dan kunnen ze me wel zien zitten.

MCDsee: raampje ernaast gaat niet hier. Daarnaast wil niet ook eigenlijk niet nog een gordijn.

3. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.486
    113
    Wij hebben een deur zonder glas, gewoon een grote vlakke dichte deur, maar er zit wel een raam naast de deur waardoor er toch wat licht in de hal is en hierdoor kun je ook zien wie er voor de deur staat.

4. Sifra

Sifra Niet meer actief

Een deur zonder glas zou mij helemaal niks lijken. Vanwege het gebrek aan licht en het feit dat je geen idee hebt wie er voor de deur staat als er wordt aangebeld.
    Wij hebben een voordeur met een groot raam en omdat ik ook niet heel erg gecharmeerd was van de inkijk, heb ik een raamfolie besteld met onze naam er in uitgesneden.

5. Joycey

Joycey Niet meer actief

Wij hebben een deur mét glas; maar met plakfolie van hooguit tien euro erover heen in glas-in-lood-stijl. Wel het licht, maar niemand kan er doorheen kijken. Dat was voor ons een prima oplossing. Je ziet wel dat we thuis zijn en een lampje aan hebben; maar dat vinden we niet zo erg want we zijn 's avonds altijd thuis. Beetje een duh-effect voor de halve wereld; natuurlijk zijn we thuis. Of we open doen is een tweede ;) Ik laat gerust mensen staan als ik er geen trek in heb. "Oh, ik hoorde de bel niet".

Deel Deze Pagina