Hallo hier ben ik weer! Moet dus bedrust houden maar weet echt niet meer wat ik moet doen! We zijn op vakantie geweest waarbij ik na 3 dagen in het ziekenhuis kwam te liggen met ontzettend veel buikpijn! Gelukkig klopte het hartje nog even mooi maar nu heb ik dus nog meer toezicht als dat ik al had door de zwangerschap van Yana* Na 2 dagen mocht ik dan ook al weer naar huis en moest de vakantie dus worden beeindigd. nu voel ik me alweer stukken beter maar verveel me dus ontzettend, ook heb ik steeds de neiging om weer van alles te doen! Robert doet zijn best in het huishouden en de zorg voor Fien & Senne maar toch anders dan dat ik het zelf altijd doe! pff moest het even kwijt Groetjes
Jeetje kan me voorstellen dat je het even gehad hebt, het zou voor mij ook moeilijk zijn om de regie uit handen te geven. Je hebt op een gegeven moment ook wel alle boekjes en tijdschriften gelezen en ook niet zo veel zin meer in. Ik weet niet of je creatief bent, maar misschien kan je wat dingetjes gaan knutselen, of tekenen/schilderen. Ben je nog achter met foto's plakken? Nu een mooie tijd om het in te halen, en je doet voor je gevoel nog iets nuttigs. Succes in ieder geval! Hopelijk mag je snel weer uit bed.
ja precies kan even niks meer lezen! heb van mijn schoonzusje al een puzzel gekregen ( van anne Geddes) voor op de babykamer voor een beetje afleiding en kom nu op het idee om een foto collage te maken en die in de hal te hangen! mamamia
Ik lig ook al een week of 4 bijna alleen nog maar op bed. Meestal met de TV aan en de laptop op schoot. Verder lees ik af en toe en ik telefoneer vrij veel. "Gelukkig" zijn hier nog geen kleine kinderen te verzorgen en heb ik een poetsvrouw, anders zou ik ook niet zo ruistig blijven liggen denk ik. HOU VOL, je weet waarvoor je het doet!! liefs Cherda
ja precies! Nou dat was bij ons ook een beetje het geval we wilden een huishoudster omdat we dan meer tijd zouden hebben voor de kinderen! maar die begint per 1 oktober en ik kan nu gewoon niks meer! groetjes Mamamia