center parcs vraag

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door augurkjes, 13 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

Wij willen in januari na een hoop gedoe en dus geen vakantie te hebben gehad even er tussen uit naar center parcs.

Nu tijfel ik tussen 3 parken ;)
    Welke zouden jullie nemen..?

-Het heijderbos
    -Het meerdal
    -De kempervennen

Ben overal al een keer geweest maar is al een tijdje terug. Het heijderbos is helemaal lang terug dus weet niet meer hoe en wat.. en welk park het leukste is.
    Gaan met een baby van dan 8 maanden en dochter van bijna 3 jaar dan.

Welke zouden jullie nemen? Het word overigens een VIPcotagge en in het heijderbos kan ik kiezen sauna of turksbad met solarium... Voor extra geld dan. Aangezien ik niet een grote sauna fan ben.. maar vriend lief wel dan, maar hem maakt het niet zoveel uit.

Hopelijk kunnen jullie ons helpen ;) met een keuze te maken :D

2. Sam1986

Sam1986 Actief lid

6 jul 2008
    437
    0
    0
    Wij zijn net terug van de Kempervennen en hebben een geslaagde vakantie gehad. We hadden een kindercottage. Enig nadeel vond ik het bedje. We hadden namelijk een campingbedje met een vrij dun matrasje. Dit was tevens een box. Dus ik zou bij je reservering wel aangeven dat je een babybedje erbij wil.

Voor de kleintjes is er een leuke kinderboederij, veel speeltuintjes, een ezelfarm en een ottervijver.

Heijderbos vind ik ook erg leuk, Merendal hoeft voor mij niet meer zo nodig. Vond het een beetje een oud park.

3. 4days

4days Niet meer actief

Ik zou, zeker met een kind van 3, voor het Heijderbos gaan. Die jungle dome is echt superleuk voor kinderen! En het zwembad is er ook heel erg mooi. Het is mijn favoriete park.

4. augurkjes

okeee, het word het heijderbos :D dat staat vast, heb gisteren op hun site met de virtuele tour gekeken en vond ik ook 1 van de weinige zwembadden met een leuk kinderbad.

Nu alleen nog twijfelen word het een vip cottage of een kinder premium cottage of een normale ;) hahaha nou vanavond maar boeken nog even hard nadenken :D

5. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Heijderbos en Meerdal ken ik mensen die daar zijn geweest en dat was erg leuk.
    Misschien kun je de brochure aanvragen.
    Achterin de gids staat nl precies vermeld bij welk park wat is, een kinderboerderij of een snorkelbad bv.Ook welke dingen er allemaal in het zwembad zijn, bv glijbanen wirlpool enz enz.
    Zo wilde ik boeken voor het Heijderbos, maar kon ik voor hetzelfde geld een vip cottage krijgen in Zeeland, en in Zeeland is ook nog meer te doen;) elke morgen verse broodjes, de krant, opgemaakte bedden bij aankomst en een sauna in de cottage mmmmmmmmmmmmm 15 januari gaan we.Als je nu boekt krijg je ook nog weer extra korting, als je verblijft in januari geloof ik, informeer maar eens.

6. augurkjes

nou heb geboekt :D
    Voor het heijderbos giserenavond..
    en is de VIP cottage geworden. We gaan 18 Januari een midweekje.

@mensi bij het heijderbos geeft hij bij de vip cottage ook aan dat je elke ochtend ontbijt krijgt, krant en vocheur van 12,50.. En wij hebben dan 40 euro meer betaald dat we ipv een sauna een turks bad hebben en solarium :D Ook zitten er opgemaakte bedden enz bij.. dus hetzelfde als wat jij hebt ;)

en 50 % korting dus het word een niet al te dure vakantie :d

7. Sam1986

Sam1986 Actief lid

6 jul 2008
    437
    0
    0
    Zo 50% korting is leuk! Was dat een actie ofzo?

8. augurkjes

dier is er nog sam1986 moet je voor dacht 9 november boeken en voor 2 febr er ongeveer zijn geweest. Wel de regels van vakantie tellen niet mee en sommige dingen niet...
    Als je de link wilt hebben geef maar een gil :D

9. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland

Leuk leuk:D

Deel Deze Pagina